Hee Nadia, dat zou wat zijn he...! Van die temperatuur, ik schommel toch ook tussen de 36,9 en de 37,3 moet ik zeggen, we moeten echt gewoon nog even geduld hebben! Eerlijk gezegd heb ik nergens last van wat er eventueel op zou kunnen duiden. Jij? Ik ben al een week snip verkouden en hoest wat af, dus mijn temperatuur is ook niet echt te vertrouwen deze cyclus. Ga jij de 2e testen als je dan niet ongi wordt?
Ik ga komend weekend naar Keulen, en ik ga daar gewoon wel gezellig een wijntje drinken. Met oud en nieuw hebben we een all inclusive feestje en dat is wel lastig. Het valt meteen op als ik weinig drink! Misschien test ik wel eventjes extra op de ochtend van de 31e... Maar ja, dat wil ik eigenlijk ook weer niet. Hmm lastig, ga jij nog naar een feestje?
En de rest van de meiden, gaan jullie iets leuks doen met oud en nieuw en drinken jullie er een glaasje minder om? (ik kom een beetje over als een alcoholist he, hahaha)
Ik hoop zooooo dat we allemaal in de eerste helft van 2008 zwanger zullen zijn!!!
Groetjes Lot