uitblijven menstruatie

hoi

nadia ik ben al weer aan de provera en vervolgens 150mg clomid....waaaaah straks slaan mn hormonen gruwelijk op hol!!! iek. beste maar van hopen nu!

merry christmas to you all ladies

jahoe

nadia die pillen kun ja acher elkaar opeten zeiden ze teggen mij althans. niet dat het bij mij hielp maar ja, hopelijk bij jou wel doei

Hoi Meiden

Allemaal een fijne kerst gehad?? ik heb dienst gehad met kerst en was erg druk veel baby's geboren dus 1ste kerstdag veel gewerkt wel vanaf mijn schoonouders huis dus was ik er wle bij. en 2 nachten niet goed geslapen ivm mijn dienst toch altijd bang dat je de telefoon niet hoort.

Vanmiddag bloeduitslag gekregen. zat net boven de waarde dat hij moest hebben 25 zou aangeven eisprong heb gehad en zat er net iets boven dus ga ervanuit ei heb gehad. en dnek dat hij dus 19 december pas is geweest. zou betekenen 2 januari NOD heb spannend dus maar voel nog niks dus ga ervanuit niet zwanger ben. en dan op naar de 100 mgr clomid

hoe is die bij jullie??

liefs nadia

Nadia, ik heb 3 januari NOD...! Of misschien ook de 2e, want mijn eisprong was ook de 19e. Alleen ik weet het niet zeker, want de poli is 2 weken dicht.... Spannend weer, de wacht weken. Succes!

Hoi Meiden,

Ik heb het de laatste tijd een beetje te druk gehad om hier lekker mee te kunnen kletsen. Aan de andere kant is het ook wel goed want dan heb ik minder tijd om er aan te denken.  Ben ook nog een paar daagjes weg geweest.  In ieder geval is er bij mij nog niet veel gebeurd. Ik zit nu op dag 15 en ben sinds eergisteren begonnen met de ovulatietesten en heb alleen nog lichte streepjes. Ik hoop maar dat er deze maand nu wel eens wat gebeurd.  Ik vind het ook fijn om  te lezen  hoe het met jullie allemaal gaat want we zitten toch allemaal een beetje in hetzelfde schuitje.    

Nou dat was even een korte update en nu ga ik maar snel naar m'n bed want ik moet morgen ook weer gewoon aan het werk.

groetjes,sas

ps met topic bedoel ik het onderwerp (dus uitblijven menstruatie) van de discussie

Hoi Lot

Nou dat zou toch eens leuk zijn wij samen zwanger op hetzelfde moment. Maar denk niet bij mij raak is geweest.

vandaag helaas iets daling van mijn temp erg vreemd eerst alle dagen 36,8 og 36,9 vanmorgen opeens 36,5 wta zou dat betekenen hoop morgen weer hoger is

succes

liefs nadia

Hee Nadia, dat zou wat zijn he...! Van die temperatuur, ik schommel toch ook tussen de 36,9 en de 37,3 moet ik zeggen, we moeten echt gewoon nog even geduld hebben! Eerlijk gezegd heb ik nergens last van wat er eventueel op zou kunnen duiden. Jij? Ik ben al een week snip verkouden en hoest wat af, dus mijn temperatuur is ook niet echt te vertrouwen deze cyclus. Ga jij de 2e testen als je dan niet ongi wordt?
Ik ga komend weekend naar Keulen, en ik ga daar gewoon wel gezellig een wijntje drinken. Met oud en nieuw hebben we een all inclusive feestje en dat is wel lastig. Het valt meteen op als ik weinig drink! Misschien test ik wel eventjes extra op de ochtend van de 31e... Maar ja, dat wil ik eigenlijk ook weer niet. Hmm lastig, ga jij nog naar een feestje?

En de rest van de meiden, gaan jullie iets leuks doen met oud en nieuw en drinken jullie er een glaasje minder om? (ik kom een beetje over als een alcoholist he, hahaha)

Ik hoop zooooo dat we allemaal in de eerste helft van 2008 zwanger zullen zijn!!!

Groetjes Lot

Hoi

Oh leuk dus ben je dit weekend weg heb je wel iets afleiding.

ja weet niet of ik de 2de ga testen voel ook totaal niks wat kan duiden op een zwangerschap dus denk zeker tot eind van ed week wcaht anders weer zonde van een test he en heb er al zoveel gebruikt

Ja ik drink haast nooit vind bijna niks lekker en gene behoefte aan dus dat scheelt alvast.

nee blijf thuis met oud en nieuw mijn zus komt en zie bijna uitgeteld nog 2 weekjes dus kan niet meer vele en mijn ouders komen gezellig

veel plezier en een goed uiteinde toegewenst voor iedereen

liefs nadia

Terug
Bovenaan