uitblijven menstruatie

hoi net getrouwd,

bedankt voor je antwoord. Mijn computer was stuk en ik kon moeilijk op mijn werk deze site gaan openen......... dus vandaar deze late reactie
Mijn huisarts heeft nu natuurlijk net vakantie, maar ik ga woensdag gelijk bellen. Ik wil graag doorverwezen worden want het duur me nu echt veel te lang.....
Ik  hoop dat hij niet te moeilijk zal doen en me makkelijk zal doorverwijzen. En dan nog hopen dat ik snel terecht kan bij de gyn.

Iedereen een vruchtbaar 2008 gewenst!!!

Hee meiden, de waarheid is zo hard op dit moment... Ik ben vandaag, op de laatste dag van het jaar, ongesteld geworden. Weer geen succes... 9 maanden geprobeerd, vol goede moed en nu vandaag vind ik het zo moeilijk voor te stellen dat ik ooit zwanger raak en een gezond kindje zal krijgen...

Op 2 januari maar weer aan de hormonen, jippie...

Hopelijk is 2008 idd echt een vruchtbaar jaar voor ons allemaal!!!!

Hele gezellige avond vanavond voor iedereen en tot 'volgend jaar'!

Hoi Meiden

Lot voor mij hetzelfde ben vandaag ongesteld geworden op dag 42 dus weer langere cyclus dan afgelopen keer vrijdag weer ana de hormonen en hopen 100 mgr mij ene kortere cyclus gaat geven.

Ja snap het ook echt niet goede moment gevreend enzo en waarom dan niet raak hoe kan zoiets he

mijn zus kan nu elk moment bevallen erg spannend en ben ook bang hoe ik ga reageren zeker met die hormonen zal wle even moeilijk zijn

nou op naar volgende ronde. liggen we wel ongevree gelijk he lot spannend

liefs nadia

hoi meiden,

ik leef met jullie mee hoor. Ik zit ook behoorlijk in de put op het moment. Ik zit nu rond dag 22 en ik heb steeds  nog geen eisprong gehad. Ik weet dat het nog kan, maar ik heb er geen goed gevoel over. Ik baal al zo van dat wachten. En gister hoorde ik dat een collega bevallen is en vandaag hoorde ik dat er weer 2 zwanger zijn. Ik kon wel janken, maar ja ik zat op m'n werk en daar weten ze nog niks. Ik hoopte dat ik dit jaar wat  gezonder zou kunnen eten en wat kon afvallen, maar alle motivatie is meteen vervlogen.

Sorry voor het geklaag, maar het moest er even uit. Hopen maar dat 2008 beter wordt.

groetjes,

sas

Hoi Meiden

Ik ben peettante geworden vanmorgen half 7 geboren een meisje Danae 2660 gram en 48 centimeter

erg raar nu mijn zus bevallen is en eng hoe ik dadelijk zla reageren als ik erheen ga.

liefs nadia

Hallo iedereen

als eerste ook alleamaal de beste wensen nog voor het nieuwe jaar!!!

jammer dat jullie weer ongesteld zijn geworden lot en nadia! ehct frustrerend!!  maar ja jullie hebben een ieder geval een eisprong!
Nadia gefeliciteerd met je peetkind! ik hoop dat je er van kunt genieten zonder zelf al te verdrietig of jaloers te worden. zelf vind ik dat erg lastig! soms
Sas hou moed! Gewoon doorgaan en ook van andere dingen genieten! ik weet uit ervaring dat dat soms lastig is maar voor mij is het in iedergeval de beste manier om hier mee om te gaaan! Gewoon gezond gaan eten als dat je voornemen was! in de put zitten kan altijd nog! en bedankt voor dat topic dinges
Bootje hoe is jou bezoek bij de dokter afgelopen? heeft ie je doorgestuurd? ben benieuwd!
wat betekent NOD eigenlijk precies? is dat de dag waarop je verwacht ongesteld te worden?
nou nu nog ff over mezelf:
heb net de clomid kuur van 150 mg achter de rug en moet woensdag naar de gyn! hoop nu echt dat er eens iets gebeurt want anders word ik behoorlijk moedeloos! als ik nooit een eisprong heb word het natuurlijk zoiezo nooit wat!!!
had van de gyn al foldertje gehad over iui. vond ik echt raar want heb nog geen eens een eisprong, wat moet ik dan met iui?!?!?! BLEH!
verder heb ik leuke feestdagen gedhad!! super gezellig! dus dat scheelt alweer. nou ik stop weeer want moet zo werken!

groetjes jahoe

hoi jahoe,
ik ben door de huisarts doorverwezen!
ik mag a.s. donderdag al naar de gyn. ik ben heel benieuwd. de huisarts begon al over evt. cystes?!!?! (hebben mijn moeder en zus ook last van gehad....) en mijn zus heeft pcos, dus ook er is ook een kans dat dat het is.
nog even wachten en dan weet ik hoop ik wat meer.
groetjes!

hallo! zeg waar hangen jullie allemaal uit?! druk allemaal?!
bootje, das  mooi dan dat de ha je doorgestuurd  heeft.  weet je in ieder geval wat het is! ben benieuwd. hopelijk valt het allemaal mee!
zelf ben ik ondertussen al weer 2x bij de gyn geweest en moet ik morgen weer. De 1e keer had ik een paar eitjes van een cm, en dus was ik alweer een beetje hoopvol geworden maar de 2x waren ze niks gegroeid ofzo. nou hoop ik dat ze morgen toch wat gegroeid zijn... ! als deze kuur niet aanslaat (150mg clomid) dan krijg ik hormoon prikken. argl!
verder probeer ik me er al vast op voor te bereiden  dat we nooit kinderen krijgen, dan kan het alleen maar meevallen en komt de klap misschien iets minder hard aan...
Zo das weer een lekker positief verhaal van mij he?! k begin er ook behoorlijk de balen van te krijgen elke keer door die kloteregen naar de gyn en dan horen dat het weer niks is! bleh! maar ja niks aan te doen, we halen een keer diep adem, slikken een keer en zuchten een keer en gaan weer vrolijk verder.  nou jullie ook allemaal het beste he
doei JAhoe

Terug
Bovenaan