uitblijven menstruatie

hoi jahoe,
ik ben dus bij de gyn geweest en die zag niets bijzonders. ze kon alleen maar 1 eistok vinden. dit komt wel vaker voor. Ze zag twee eitjes , 1 van 12 en 1 van 15 mm, maar dit kunnen ook cystes zijn....... dat kan ze niet zeggen. ik heb provera gekregen en er is bloed afgenomen
maar omdat we woensdag 2 weken op wintersport gaan moet ik nog even wachten met het slikken van de provera.
nu kijk ik nog met ovulatietestjes of die evt. eitjes misschien nog wat gaan doen. ik moet toch wachten en het zou zonde zijn als ik net een eisprong heb gehad en dat ik dan een week later begin met de provera. de gyn zei dat er w.s. niets gebeurdt met die eitjes, maar ik ben nu dus op eigen initiatief begonnen met die ovulatietesten. je weet maar nooit of er na 4 maanden eindelijk een eisprong komt.
ik moet als ik ongesteld ben geworden weer terug komen.
succes morgen bij de gyn!

Hoi Meiden

Daar beni k weer even had niet veel te melden vandaar even niet erop was.

Zit nu op dag 14 van mijn cyclus en ben ook bezig met ovulatietesten maar nog niks helaas. Had gehoopt nu met de 100 mgr eerder eisprong zou krijgen maar ben bang niet aanslaat. echt ziek altijd zo lang in spanning zitten of en wanneer ik eisprong ga krijgen

Verder ben ik toch wel erg jaloers op mijn zus heb het er erg moeilijk mee is zon schatje haar dochtertje en zo verschil van leven nu en ik wil ook zo graag dat leven

nou ik duim voor jullie en hopen alles goed komt

liefs nadia

hoi bootje

na die provera moet je dan aan de clomid? k hoop   voor je dat  je nu toch nog een eisprong krijgt. nou ja, in ieder geval een fijne vakantie dan he!

nadia ik leef erg met je mee. Het is echt moeilijk om andere mensen te zien bij wie het wel lukt. Hoop  voor je dat je toch nog snel een eisprong krijgt!  zelf heb ik het op het moment ook een beetje moeilijk. ben vanmorgen weer naar de gyn geweest (weer een andere!!!!!!!)en er waren geen grote eitjes. allemaal onder de cm. ook geen teken dat er van het weekend ofzo een gesprongen was. moet nu vrijdag nog  1 x.  maar aangezien ik aan de max zit wat clomid betreft, ga ik nu hormoon prikken krijgen. maar dat moet weer in een ander zh en moet met verzekering bellen of zie die wel vergoeden. kost ongeveer €100 per maand.en verder had ie het erover dat ik een test moet doen om te kijken of de eileiders doorgankelijk zijn. moet dan ook naar het ziekenhuis en spuiten ze vloeistof in en dan foto maken. en dan had ie het nog over een samenlevingstest. Maar alles bij elkaar ben ik een beetje de hoop verloren. Klinkt allemaal zo hopeloos al dat gedoe!! net of het nu echt menes wordt nu die clomid ook niet werkt. verder dacht ik zelf dat er misschien toch een ei ofzo was, want heb de laatste 1,5 week veel minder last van puistjes. en die had ik juist gekregen sinds ik niet meer vanzelf ongesteld ben geweest. nou ja het zal allemaal wel.
jullie ook weer allemaal het beste he doei

Hoi Hoi

Jahoe dat is niet leuk nee als de clomid niet aanslaat?? Ja zon test om te kijken of de eileiders open zijn hefet een vriendin van mij ook gehad. Schijnt niet heel prettig te zijn. gaan ze kijken of het zaad het goed doet in jou eitje of zoiets of dat matched.

Is 150 dan de max van clomid??

ja mij werkt de clomid tot nu toe wel heb erdoor een eisprong gehad 2 keer nu maar mijn cuclussen blijven op 40 a 42 dagen zitten en nu met de 100 mgr lijkt het erop niet helpt om hem korter te krijgen zit nu op dag 15 en nog steeds niks wordt er hopeloos van. Lijkt nu echt zo weinig kansen heb

Maar hopen voor jou toch nog een eisprong gaat krijgen of via iets kunnen vinden wta de reden is dat je geen eisprong krijgt

sterkte

liefs nadia

Hee meiden,

Wat een verhalen allemaal, niet leuk hoor. Jahoe, echt balen dat die 150 mg niet aanslaat, dan denk je toch waarvoor slik ik die troep! Maar goed, ik heb ook verhalen gelezen van meiden die gaan spuiten en dan gaat het wel goed, dus hou nog hoop hoor. Zonder hoop ook geen leven toch?
Bootje, fijn dat jij nu wat meer weet. Word je na je ongesteldheid na Provera in de gaten gehouden, hoe je eitjes zich al dan niet ontwikkelen? Succes en fijne vakantie!
Nadia, irritant die lange cyclussen he. Ik ben dinsdag bij de gyn geweest en toen was er weinig te zien, 2 van 11 en 12 mm geloof ik. Nu morgn terug en ik moet zeggen dat mijn tepels iets gevoeliger worden dus hopelijk groeit er een eitje en springt ie voor maandag. Dat is dan wel weer dan 21 of zo, maar een eisprong is wel waar het uiteindelijk om gaat!  

Ik ben aan het solliciteren.. Vraag me af of ik eerlijk ga zeggen dat ik in zo'n ziekenhuistraject zit. Aan de ene kant denk ik dat ik dan mijn eigen glazen in gooi en aan de andere kant vind ik het zo fijn eerlijk te beginnen en dan voel ik me niet schuldig als ik snel daarna bijvoorbeeld zwnager zou raken. Wat vinden jullie?

Tot snel, groetjes Lot!  

Hoi

Lot ja altijd lastige keuze ja vertellen of niet. ja zou kunnen snel zwanger bent wat we hopen he maar stel niet zo is is het dan waard als er wta van afhangt

ik ben wel nu op mijn werk er open over en werk er ook net 1,5 jaar

ja zeik he zon lange cyclussen ehb ej dan niet idee zo weinig kansen hebt??

liefs nadia

Hee Nadia, dat gevoel heb ik zeker hoor. Alleen dan realiseer ik me wel dat ik daarvoor geen eisprong had en helemaal geen kans maakte. En 40 dagen ziet mijn gyn dus nog steeds als een 'gewone' cyclus, hoe ongelooflijk ook. Die eisprong, daar gaat het om..!

Hoe hou jij het nu in de gaten? Ik morgen naar t ziekenhuis!

Heey ik Lorraiine ben 22jr en woon samen met mij vriend remco!!!
wij zijn nu zoon jaar bezig om zwanger te worden!! elke keer dat ik ongesteld moet worden blijft het 2 dagen uit na een test doen word ik het dan ook wel maar nu ben ik zoon 5 dagen overtijd heb erg last van me buik net of iemand me van binnen oprekt ik durf nu geen test meer te doen omdat hij tog vaak negatief is
kan iemand mij helpen met wat ik moet doen!!

liefss lorraiine

Terug
Bovenaan