uitblijven menstruatie

Hoi lot

Oh ja ziet jou gyn dat als normaal mijne niet daarom aan de 100 om hem terug te brengen. Ja dat is waar ben ook al blij nu een eisprong heb 8 maanden niet gehad

Ik ben nu nog aan het tempen maar kom ik deze maand geen wijs uit en ben met ovulatietesten bezig. Gister had ik 2 streepjes maar testlijn iets lichter als controle en zeggen ze nog negatief is hoop wel dat 2 lijnen te zeggen hebben wellicht op komst is zou mooi zijn zit nu op dag 17

en jij hoe hou jij het bij?? steeds naar gyneacoloog

liefs nadia

@ray:

Ik zal toch samen met je vriendin naar de huisarts gaan om een bezoek te brengen en te kijken of ze zwanger is.Overigens dat zei drugs gebruikt moet ze idd hulp voor zoeken,dan gaat het er ook nog om wat voor soort drugs.
Ik ben het niet helemaal eens met de andere meningen.
Een vriendin van mij is namelijk bevallen van een dochter,zei was ook drugsverslaafd heeft een kerngezonden dochter van 4000 gram op de wereld gezet en mocht meteen mee naar huis,het kan ook anders dus,het is niet per defenitie dat een kind moet afkicken hoor.
Misschien een tip om bureau jeugdzorg of de kinderberscherming in te schakelen dan kun jij de voogdij krijgen,over jullie kindje.

Succes Ray,

groet,
Nice

Lorriane,

Ik heb dit zelfde gehad bij mijn eerste zwangerschap dus ik zou zeggen gewoon testen,je kan ook aan je lichaam wel voelen of er verandering plaats vind,pijnlijke tepels,erge zin in iets(ik at 10 eieren per dag)haha.en misschien heb jij ook wel ergens heel veel zin in,s avonds een zeurderig gevoel in onderbuik en noem het maar op.
Succes met de testen,en desnoods ga je langs je huisarts?

liefs,

Nice

Hoi meiden, ik kom weer ff met teleurstellend nieuws. Dag 19 en helemaaaaaal niks te zien! Ze denkt dat er niks groeit deze maand, maar wel bloed moeten laten prikken voor de zekerheid. Heb namelijk ook wel eens een eisprong op dag 27 (!!!) gehad. Maandag bellen ze me op, of ik moet nog terug voor een echo woensdag of zo, of aan de provera en dan aan de 100 mg. Vorige maand had ik voor t eerst een eisprong op dag 18 en daar was ik helemaal blij mee. Had dit echt NIET verwacht...

Nadia, ik ga nu nog maar 1x per maand of soms 2x per maand naar de gyneacoloog. Toch ben ik daar wel blij mee, want dan weet ik tenminste iets meer, ook al is het niet zo leuk nieuws. Dat jou ovulatietestje al dichtbij de teststreep zit is positief hoor, waarschijnlijk morgen een echt positieve test?!

Succes allemaal, en hier is niemand aan de drugs toch?

groetjes Lot

hoi

even een snel berichtje van mij.
wel lastig  als je gaat  solliciteren of je het wel of niet verteld. Zou ook niet goed  weten wat te doen. voor het zelfde geld wordt je niet zwanger  en heb je die baan door het te vertellen niet gekregen maar ja, eerlijk zijn is ook wel prettig.
Wel vervelend van die lange  cyclussen  van jullie. maar ja beter wat dan niks. Ben vandaag ook weer bij de gyn geweest (dag 20) en nnog hellemaal niks. maar nu zei ie weer eerst die test gaan doen of de eileiders open zijn. maar zelf ga k liever eerst prikken en hopen op een ei en dan pas daarnaar kijken. want dat lijkt me toch wel een beetje eng. gelukkig ben ik niet bang voor prikken! haha
maar 150 mg clomid is dde max ja. ben ook wel een beetje verdreitig omdat stedds niks werkt. maar ja we zien het wel weer.
oh ja Lot, ik ben in ieder geval niet aan de drugs, al zou ik het soms wel graag verdrinken. hips. burp. haha
nou ja de mzzl weer
jahoe

Hoi Hoi

Nou ik ook minder nieuws. heb 2 dagen twee strepen gehad op mijn ovualtietest en gister was de testlijn bijna even donker als de controlelijn maar vanmorgen aan mijn temp niks te merken.

Net weer ovulatietest gedaan en opeens maar 1 streep snap er echt niks meer van hoe kan dit nu???

zit vandaag op dag 18 dus denk ook of niet krijg eisprong of weer pas dag 25 of 28 dus helpt de 100 mij ook niet wordt er gek van had gister echt hoop met die 2 strepen

Ja volgens mij was dat berichtje over drugs niet voor ons topic bedoeld beetje vreemd

liefs nadia

Nadia, je temperatuur kan met een vertraging tot 4 dagen erna werken. En een vriendin van mij had elke maand een eisprong maar zag t niet in haar temperatuur, dus maak je daar  misschien niet te  zorgen over? Een donkere streep lijkt me goed! Ik duim voor je.

Ik kreeg een telefoontje van t ziekenhuis dat ook mn bloed niks laat zien. Morgen maar weer een echo en anders afbreken.. grr. Ik zie mezelf niet echt zwnager worden op korte termijn, slechte gedachten he?

Nou meiden, succes komende dagen maar weer!  

Lot,

Heb sinds gister weer een hoge temp. dus hoop dat ik inderdaad toch een eisprong heb gehad. Zou mooi zijn, dat zou dag 18 zijn.

wat vervelend voor jou, maar blijf hoop houden.

liefs nadia

Terug
Bovenaan