uitblijven menstruatie

Hee meiden, ik heb helemaal geen eisprong...  Waarom nu weer niet? Hmm, weer een teleurstelling...  Snap er zo weinig van. Nu dus aan de provera en dan aan de 100 mg. Hopelijk heb ik er geen last van. Ik mag 's morgen en 's avonds 1 pilletje van 50mg slikken, hoe doen jullie dat?

Jahoe, jij nog nieuws?

Net bij een vriendinnetje geweest die net een dochterje heeft. 20 dagen oud nu, een scheetje. Zij heeft er 2,5 jaar over gedaan en was helemaal gezond! Ik heb t er met haar over gehad, ik kan me steeds minder voorstellen dat ik ooit zwanger raak!

Nadia, jij een eisprong gehad, gefeliciteerd. Wie weet?!!

Ga nu naar de apotheek en beginnen met de provera...    

Hoi

Lot: Dat is balen voor je en ook vreemd waarom opeens niet meer??

Ik heb de 2 tabletten van 50mgr achter elkaar genomen was mij ook niet verteld hoe ik ze moest nemen.

Ja ik hoop waar is eisprong heb gehad dagen gana nu te langzaam maar heb geen hoop.

hoe is het met de andere meiden??

liefs nadia

Hee meiden,

Krijg net een telefoontje van beste vriendin, ze is BINNEN 1 MAAND zwanger van de tweede. Ze belde mij omdat ze dacht dat ik het wel moeilijk zou vinden. Ik ben super blij voor ze, en dat is ook echt 1000% waar  maar zodra ik had opgehangen kwam mijn eigen verdriet eruit. Ik voel zoveel onmacht, ik doe 'mijn best' en toch gaat het gewoon niet. Waarom is het niet iets eerlijker verdeeld? Ben zo verdrietig, vreselijk. Mijn mannetje komt even naar huis om me te troosten, dat is wel lief.

Ik zit nu aan de Provera om mijn cyclus af te breken. Nadia en Jahoe, hebben jullie last van bijwerkingen van de dosis Clomid?

Nou jullie succes en tot schrijfs maar weer, groetjes Lot  

Hoi Lot

Ja ik begrijp je helemaal ik gun het andere ook zeker maar zelf denk ik ook altijd waarom zo oneerlijk ja. waarom kun je gewoon niet als je samen beslist om een kind te willen dat niet krijgen en andere wel???

jawel heb zeker bijwerkingen van de clomid veel meer haargroei vooral in het gezicht en nek en meer puisten. En op de dagen dat ik het slik zeker nu bij de 100 ben ik heel emotioneel ben ik zo down en moet ik constant huilen

sterkte

liefs nadia

Ik had met 50 mg redelijk weinig last, puisten en af en toe een beetje emo maar niet heel erg. Had jij met 50 mg ook al last van bijwerkingen?

Mijn arts zegt 1 pilletje in de ochtend en 1 in de avond nemen, dan  zijn de bijwerkingen wat minder. Misschien een tip?

Hoi

Ja met de 50 was ik ook al erg emotioneel en beharing ook al beetje maar nu ik al 3 rondes erop heb zitten en dosis nu hoger si heb ik idee zich nu alles opstapelt

ja zei hij dat bijwerkingen zo minder waren?? ja mij niks verteld heo in te nemen nam aan meteen in 1 keer en ja bij mij nu geholpen??

heb vandaag hele dag al menstruatiebuikpijn heel vreemd wat zou dat kunne zijn en ook laatste dagen heel veel slijmafscheiding??

liefs nadia

hoi nadia en lot,

wat een droevig nieuws allemaal zeg!!
om depri van te worden...
zelf heb ik niet zoveel bijwerkingen van de clomid gedhad. wel puisten, maar die heb ik al sinds ik niet meer vanzelf ongesteld geworden ben. Als ik down was was dat vlak voor ik ongesteld moest worden dus dacht ik dat het van de provera was. maar dat vind ik zoiezo lastig te zeggen want misschien was ik ook wel down geweest van de hele situatie als ik geen pillen op had. dus ja...
waarom het zo oneerlijk is?  Vind ik een  irrelevante vraag.  krijg k alleen maar zelfmedelijden en daar schiet k toch niks mee op.  Er zijn mensen die het nog veel oneerlijker hebben dan wij bij elkaar.
zelf zit ik nu aan de duphaston (waarom ik dat nu weer heb in plaats van provera is me een raadsel) en als ik ongesteld ben moet ik een afspraak maken voor die eileider test. maar daar zie ik nogal tegenop...dus heb ik verdraaide weinig zin in. Maar je moet wat he?!
nou dat was t weer.
oj ja die clomid verdeelde ik ook over de dag. volgens mij maakt het niet zoveel uit.
nou hou moed he?...
Hoelang zijn jullie nou eigenlijk bezig met zwanger worden?

doei jahoe

Hoi jahoe

Wat vervelend voor jou dat je weer aan nieuwe tabletten bent geraakt. Hoop wle dat deze nu wat gana opleveren niet dan?/

ik moet nog tot zaterdag wachten voordat ik meer weet maar denk wel ongesteld ga worden voel nog nisk wta op een zwangerschap kan lijken

ikzelf ben in maart 2007 gestopt met de pil maar werd toen eerst niet ong 8 manaden niet geweest dus echt kans is nu mijn derde ronde pas geweest maar ben sinds maart wle al bezig om zwanger te raken en jij

liefs nadia

Terug
Bovenaan