uitblijven menstruatie

beste mensen goedeavond ik ben zo radeloos,ik ben namelyk 14 dagen overtyd zonder stopweek dus ik bedoel dat ik stop week niet heb by geteld heb al 3testen gedaan allemaal van verschillende merk en toch nog steeds negatief,ben naar ha geweest daar was ook negatief,kan zyn dat volgende week wel positief is ? ik snap het niet meer word gewoon gek dokter zegt komt door pil,maar ik ben altyd op tyd alleen deze enen keer in stop week word ik altyd op dag 3/4 ongi heb wel zere tepels?is het nodig om weer te testen ,want ik was eigelyk niet van plan om te stoppen met pil maar omdat mestru zolang uit bleef dacht ik ik ben zwanger maaar ja .mensen alvast bedankt voor jullie reactie/raad

hallo even voorstellen,

ik ben 26 jaar en moeder van zoontje van 1,5 jaar. Wij willen nu weer graag een 2de kindje! we zijn nu een paar maanden bezig maar ik ben erg onregelmatig ongesteld. heb nu weer 1 maand overgeslagen. Ik ben in mei geopereerd dus misschien is mijn lichaam een beetje ontregeld. Ik ben net begonnen met temperaturen alleen weet nog niet goed hoe dat nu werkt. Ik hoor graag ervaringen van mensen die ook onregelmatig ongesteld zijn en toch zwanger zijn geworden.

quote: se157200 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2006 10:05:13'));

Vraag me af of jij wel een eisprong hebt?Omdat jou ov-testen niet positief reageerd.Ik heb een cyclus van 27 dagen en bij mij is het altijd op dag 13.

Groetjes karin

Beste karin,

ik wil ook eens ov testen gaan proberen en begrijp dat jij het vaker hebt gedaan, weet jij ook
hoe je het moet aanpakken als je onregelmatig ongest bent?

hallo

Ben ook nieuw hier en heb gister al een vraag gesteld over NOD. Ben 26 en we hebben een zoontje van 13mnd. En zijn nu druk aan het klussen voor nr.2. Ik zou 24 okt. ongi moeten worden en de tekenen zijn er al wel een beetje, al een beetje ongigevoel ( of eisprong) pukkels dus ik wacht rustig af.
1e keer was meteen raak, en zijn nu al 2mnd verder. 3e keer scheepsrecht?! ik hoop het.
Wens jullie allemaal succes en zal voor jullie duimen!    
Groetjes Ellepel

hallo, ben nieuw even voorstellen ben patricia ben 23jaar jong
ik en mij vriend zijn al een half jaar bezig om zwanger te raken
ben nu overtijd al 20 dagen tests wezen negatief aan ben bij dokter
geweest bij de 13de dag ,zei kom maar over 10 dagen terug misschien moet
menz nog komen. weten niet wat te doen, misschien heeft iemand wat raad en
advies. mvg patriesvk

HI moeder van larissa,

Die ray stuurt dit naar verschillende forums en dat doet ie al maanden.
Ze had onder tussen al bevallen kunnen zijn dus is gewoon onzin.
Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden

groetjes steenbokje

quote: Shaira reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-11-2005 15:47:11'));

Hai! Ik ben Shaira en nieuw hier. Ik ben 28 en heb een zoon van bijna 9. Wegens allerlei gedoe (leven enzo)  ben ik nu pas toe aan een tweede kindje. Ik wil echt heel graag zwanger worden en ben begin augustus gestopt met de pil. Daarna eerst heeel lang niet gemenstrueerd en nu ben ik voor de 2e keer keurig ongesteld... alleen ik ben maar een heel klein beetje ongesteld, zeg maar. Ik vraag me af of ik dan misschien toch zwanger zou kunnen zijn? Of is het dan uitgesloten dat je uberhaupt bloed verliest? Ik had, voor dat mijn menstruatie begon, wel heel erg het gevoel dat ik zwanger was! Wie helpt?

Groetjes, Shaira.

hallo allemaal,
Ik wil me even voorstellen ik ben angel 23 jaar jong   en ben ook bezig om in verwachting te raken. Ben nu zo'n 7maand van de pil maar tevergeefs elke maand nog steeds mijn menstruatie. Tot nu dan dat mijn menstuatie nu al een week is weggebleven maar na het lezen van alle verhalen stel ik mij er nog niet teveel en van voor groetjes Angel

Terug
Bovenaan