uitblijven menstruatie

Hey meiden,

Hoe is het met jullie? Nadia, wel rustig aan doen meid. Het is echt heel erg wat er is gebeurd maar je moet idd proberen zelf niet te veel spanning op je te nemen.

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Ik had inmiddels al genoeg zwangerschapssymptomen dat ik eigenlijk niet bang was voor een negatief resultaat. Toch vond ik het wel spannend. Het is nog maar heeeeel klein,   maar het hartje klopte als een gek. Een hele opluchting dus. Nu kunnen we serieus gaan nadenken over de dingen die komen gaan.
Op 22 mei moet ik weer terug naar de gyn voor een tweede echo. Ik denk dat ik dan ook te horen krijg of ik gewoon naar de verloskundige kan. Voorlopig ga ik genieten van het wonder dat in mijn buik zit.

Tot snel allemaal.

xTaat

hi allemaal

sas wat naar voor je van je vogel, zulke dingen zijn nooit leuk! gelukkkig was je echo goed!

lot ik doe nu ook mee aan moeders voor moeders. je hebt gelijk dat als het mis gaat je toch vrouwen hebt kunnen helpen! zelf heb ik een mooi boek gekozen.

leontine beter dat je een eisprong hebt gehad! zelf lukte dat bij mij steeds niet, maar zelfs dan kan er nog een wonder gebeuren! nu maar hopen dat jullie geklus het juiste resultaat heeft gehad!!

nadia, dat   is wel heel erg schrikken   van je vriendin! eigenlijk is het ook een groot wonder als alles goed gaat. maar dat moet wel moeilijk voor jou zijn en natuurlijk voor haar ook heeel erg moeilijk. sterkte
gelukkig dat het met je moeder een beetje stabiel is. als die tabletten goed werken en goed aangepast zijn kun je een stuk opknappen toch?

taat ben blij om te horen dat bij jou alles goed zit! lijkt me een mooi moment om dat te zien!!

zelf moet ik morgen voor de echo, maar ben wel zenuwachtig. ik geloof wel dat ik zwanger ben maar dan kan er nog zoveel verkeerd zitten. buitenbaarmoederlijk, alleeen aan elkaar gegroeide cellen, leeg vruchtzakje enzz. en ik voel (natuurlijk) steeds overal pijntjes dus ik zit mezelf helmaal gek te maken!! hoop maar dat het snel morgen is en alles goed is!
nou jullie horen het wel weer

doei allemaal en succes enzo met alles
jahoe

Hallo meiden,

Echt  fijn om  te lezen dat het goed gaat met jullie zwangerschappen.Super!!

Zelf heb ik gelukkig ook een beetje goed nieuws gehad. De cyste was helemaal weg en ben mogen starten met de injecties. Was heel even eng maar ging eigenlijk echt super goed!! Nu maar hopen dat ze aanslaan. Vrijdag moet ik terug voor controle. Spannend spannend!!

Hou jullie op de hoogte.

K

hi

kelly wat beter dat die cyste weg is! dat is dan nog snel gegaan toch? nu nog hopen dat die injecties hebben geholpen en hopelijk kun je dan ook snel met goed nieuws komen!!

zelf heb ik goed nieuws: de echo was helemaal ok. ben nu volgens dat ding 7 weken en 1 dag zwanger. kindje 9.4 mm en het hartje klopte. ben heeeeeeeeeeel erg opgelucht. was zo super zenuwachtig! ben 25 december uitgerekend....en 1 april is het  bevrucht...  hoe mik je het zo he?!  

taat hoelang ben jij nu precies? wel maf dat we nu met zoveel ongeveeer allemaal gelijk zijn. en nadia geeft ons het goede voorbeeld. haha

nou de mzzl en het beste weer iedereen
jahoe

Hey,

Fijn dat het bij iedereen zo goed gaat. Ook bij jou Kelly, super meid. Nu maar hopen dat de rest vanzelf gaat he.

Jahoe, super dat de echo goed was. Gaaf om te zien he. Je kunt er nog niet veel van maken maar dat het hartje klopt is wel heel bijzonder. Ik ben zaterdag 8 weken en ben 22 december uitgerekend. Volgens de gyn dan. Mijn moeder is 25 december jarig dus eigenlijk hoop ik niet dat ik dan beval. Maar ja, als het zo is dan kunnen we er ook niks aan doen he....

Heeft iedereen het al aan de ouders verteld of nog niet? Wij gaan dat zondag doen, met moederdag. Volgens mij kunnen de moeders geen leuker cadeautje krijgen toch? Daarna gaan we het onze vrienden vertellen.

Bye bye
Taat

Ola Chica's!

Ik ben weer terug uit Portugal en mijn eerste werkweek op mijn nieuwe baan zit er weer op! Was maandag enorm ziek... balen, want ik wilde per se gaan. Lag elke dag enorm ziek om 19.00 op bed maar begin me nu wat beter te voelen en ben blij dat ik naar mijn werk ben gegaan. Tot nu toe lijken de mensen aardig en ik hoop dat ik leuke en interessante projecten krijg!
Portuga was ook heerlijk, even samen zijn na alle ontwikkelingen en bijkletsen en dromen.. hihi. De echo voor de vakantie was echt super, toen waren we 8 weken en 1 dag zwanger. We zagen een hoofdje, een lijfje, de ruggengraad, de vruchtzak! En de week ervoor was het nog maar een boontje!
Vandaag dus 10 weken zwanger en de uitgerekende datum is 4 december! 23 mei de 12 weken echo en de nekplooi-meting, dat wordt spannend....

Bij jullie allemaal op het gebied van zwanger worden en zwanger zijn goed nieuws, gelukkig! Kelly ook weer 'in de race' en goede echo's e.d.

Geniet lekker van het zonnetje de komende dagen, het wordt heerlijk! En zonnen kan gewoon, als je je maar insmeert met factor 15 of hoger i.v.m. pigmentvlekken!

groetjes Lotte!

Hey meiden, was een spannend weekje maar een verdrietig einde.
Vandaag kon ik eindelijk een zwangerschaps test doen.. helaas was het resultaat negatief.
Doet deze keer zo'n pijn!!!
Heb via de folikel metingen gezien dat er een sprong was, op de juiste dagen hebben we geoefend, en mijn progosteron waarde was 30,3!!! de beste waarde ooit gemeten bij mij.
Had er zo'n goed gevoel bij.. wilde het zo graag bevestigd zien.
GVD heb er zo de schijt in vandaag.
Wekenlang ben ik netjes en verantwoord bezig, geen drank, geen sigaretten, op tijd naar bed niet naar de kroeg en weer een slecht resultaat.
Sorry voor de uitdrukkingen en het depri nieuws, maar moest het ffe met jullie delen..

Hoe is het met jullie? allemaal al opbollende buikjes en misschien kindje al gevoelt?
Liefs Leontine

Hee Leontine,

Meid wat klote. Ben je al ongesteld? Daar moet je wel even op wachten. Dan pas is deze maand 'voorbij'.  

Ik ken het gevoel nog als gister, dit gevoel zuigt alle energie en hoop even uit je. Maar.. en ook al wil je dit nu niet horen.. je nieuwe cyclus begint al weer snel en daarmee bouw je ook weer hoop op. Ik blijf er in geloven hoor, op een dag test jij positief!

Iedereen is anders maar ik heb wel dat hele jaar dat wij bezig waren gedacht: ik maak het leven leuk. Ik ga naar feestjes, naar de kroeg, drink lekker mn wijntjes.. Al met al zit ik veel lekkerder in mijn vel als ik dat allemaal wel doe en geniet, dan als ik dat er (ook) allemaal voor ga laten. En het heeft een jaar geduurd, wat had ik dan een saai jaar gehad! Zelfs drugsverslaafden hoertjes kunnen zwanger worden, een avondje gezellig naar de kroeg kan ECHT geen kwaad! Komende maand dus misschien iets meer doen waar je echt zin in hebt!  

Nou, ik denk aan je, sterkte meis.

Hier op naar komende vrijdag, dan hebben we de 12 weken echo en combinatietest. Spannende dag dus maar ik heb er ook wel behoefte aan om te zien dat alles goed is en we de kritieke weken achter ons  kunnen laten.

Ik hou jullie op de hoogte!    Lot  

Terug
Bovenaan