uitblijven menstruatie

Hey hallo,

Super om te lezen dat het met de meeste van jullie erg goed gaat!! Met mijzelf gaat het helaas iets minder.

De injecties gingen echt supergoed en is echt heel goed zelf te doen, heb ook voor het eerst een eisprong gehad  , ik heel erg blij maar toen kwam de volgende teleurstelling.  Helaas was ditmaal de samenlevingstest niet goed. Er is nu weer  iets mis met het slijm de zuurtegraad was perfect maar ze zagen iets dat kan wijzen op een bacterie of een infectie. Ben nu bezig met een antibiotica kuur om te kijken of het verbeterd. Volgende cyclus gaan ze het weer controleren en als het dan weer niet goed is ben ik echt  aangewezen op een IUI behandeling. Effe afwachten dus en balen.
Probeer het van de positieve kant te bekijken en ben ook wel weer een beetje blij dat ik eindelijk eens een eisprong heb gehad.

Houd jullie op de hoogte en geniet van jullie zwangerschap. En voor de rest  waar het nog niet echt bij wil  lukken.  Hou moed!!!

X K  

He meiden,

K, dat is echt klote. Ben je eindelijk blij dat je een eisprong hebt krijg je dit weer. Maar hopen dat de antibiotica aanslaat zodat je het nog een keer op deze manier kunt proberen toch?

Jahoe, ik ben ook 25. We hebben wel erg veel overeenkomsten he? Hihi.

Lot, waneer kreeg jij nou de uitslag van de combinatietest? Wij hebben geen combinatietest gedaan. Mijn gevoel was goed en om het wel te doen gaf mij geen goed gevoel. De 20 weken echo gaan we wel doen.

De rest? Hoop dat alles goed gaat met iedereen.

Zelf moet ik morgen weer terug naar het ziekenhuis. Eigenlijk moest ik pas de 26ste maar ik heb afgelopen donderdag wat bloed verloren. Ik weet dat dit vaker voor komt maar het is toch wel even schrikken. Verder had ik nergens last van, geen buikpijn, koorts of zoiets. Donderdagavond had ik er ook bijna geen last meer van. Beetje oud bloed maar verder niks.
Morgen krijg ik dan een controle echo om te kijken of alles goed is.

Tot snel maar weer.
Kus

Hoi meiden

K wat rot voor je maar moed blijven houden komt goed weet ik zeker

Jahoe: met mijn moeder gaat het tabletten werken redelijk goed maar de ene dag gaat het beter dan de andere. Moet er zelf nog steeds aan wennen en vind het ook nog steeds onwerkelijk en eng dat ik niet weet wanneer mijn meodre dadelijk niks meer kan hoop echt dat dat nog een heel aantal jaren gaat duren.
Met mijn vriendin is het nog steeds niet zo goed ze kan mij nog steeds niet gemalleijk zien. ze is wle nu weer ong geworden dus kunnen het weer gana proberen hoop voor ze dat ze snel weer zwnager is.

met mij gaat het nu hard buik groeit enorm volgens mij heb ik de buik al alsof ik 30 weken zwanger ben. ben nu bijna 23 weken. zijn nu aan de babykamer bezig. behang is binnen en andere muren verven. houdne het heel rustig met beige bruin tinten en gordijnen met beertjes.

kinderwagen is aan binnen dus spannend allemaal maar vind het nu best langzaam gaan. en met kleren best shit pas niet mere in eigen kleding maar zwnagerschapskldeing zo duur en wilt niet teveel kopen.

willlen jullie weten wat het wordt en vertellen dan???

taat succes maar denk ook niks ernstigs is

liefs nadia

Hee meiden, ff snel. Geen tijd om te reageren op de oude berichtjes. Komende vrijdag heb ik weer een echo, een 3D echo van het gezichtje. Dat is in het kader van een wetenschappelijk onderzoek, ik ben erg benieuwd! Heb weer veel behoefte aan t horen van het hartje. Verder groeit mijn buik flink, ik kan alleen maar zwangerschapskleren aan. Mijn gewone kleding sloot ook altijd helemaal aan, dus er was totaal geen groeiruimte! Ik koop juist wel wat leuke zwangerschapskleding, wel die ik onderling goed kan combineren. Bij de H&M is het niet zo duur bijvoorbeeld! Ik wil er gewoon graag leuk uitzien, nu dus ook! Komende zaterdag op vakantie samen, laatste keer met z'n 2en! Dat is echt zooo raar! Wij willen wel weten wat t wordt maar we weten nog niet of we het aan onze vrienden en familie gaan vertellen. Ergens wil ik dat wel en ergens niet... Ik ben donderdag 16 weken, sinds vandaag ben ik kaar met Moeders voor Moeders. Ik voel me redelijk goed maar heb wel veel kleine kwaaltjes, vooral heel slecht slapen en 's morgens erg benauwd met hartkloppingen. Maar schijnt allemaal gewoon te kunnen!  Nou ja, als dat kleine apie maar goed groeit en gezond is van binnen, dan ben ik al helemaal gelukkig!

Hoe gaat het met de andere  zwangere meiden?

En nog even voor de meiden die proberen: hou vol! Ik weet hoe moeilijk dat is, wij zijn ook ruim een jaar bezig geweest vol met hoop en kei harde teleurstelling. Toch komt ooit die dag.. echt waar. Misschien juist wanneer je er even niet op hoopt. Kop op hoor meiden!!!

Hey meiden hier weer een update.
Gister ben ik helaas weer ongesteld geworden dus we gaan weer verder.
Afgelopen donderdag zijn we bij de Gyn geweest en die gaf aan dat het weinig nut heeft om verder te gaan met Clomid. O.a. mijn baarmoederslijmvlies blijft te dun waardoor innesteling geen kans krijgt.
1 juli gaan we een baarmoederfoto maken en het doorspuiten van de eileiders.
Mijn vriend heeft vandaag zijn sperma ingeleverd voor een zaadanalyse dus vanaf nu  is het afwachten. Afhankelijk van deze uitslagen gaan we over op IUI of op iets anders..
We zijn er dus  nog niet. BALEN maar goed.

Fijn te horen dat het met jullie allemaal goed gaat en dat de buiken goed groeien.
Succes voor iedereen die net als ik nog aant proberen zijn.
Liefs Leontine

Wij krijgen waarschijnlijk een jongetje!!! Zoo leuk, met de 16 weken echo in 4D  (wetenschappelijk onderzoek) dacht ze even kort een klein piemeltje te zien! Ik kan het niet geloven, zo leuk dat we een mannetje krijgen. Meisje net zo leuk hoor, maar nu kunnen we ons er iets meer bij voorstellen. Mijn andere 2 vriendinnen die zwanger zijn samen met mij krijgen waarschijnlijk allebei een meisje, dus dat we een mannetje krijgen is wel echt super. Hihi!!

He meiden,

Door de drukte ben ik alweer een tijdje niet op het forum geweest. Even ertussenuit geweest en veel problemen gehad. Gelukkig niet met de zwangerschap maar het vreet energie.

Leontine, balen zeg.  Hoe is het gegaan met het doorspuiten van de eileiders en de baarmoederfoto? Heb je er nog veel last van gehad. Ik heb nl gehoord dat het doorspuiten niet echt prettig is. En weet je al met welke behandeling je nu verder gaat?

k24, weet je al wat meer of het deze cyclus beter gaat? Goed dat je een eisprong hebt gehad, maar het blijft een teleurstelling. Heeft de antibiotica gewerkt? Voor jou en Leontine dan nog wat extra glitters hoor ****************** Hopen dat het werkt.

Jahoe, als je familie al weet dat je er mee bezig bent, dan is het inderdaad moeilijk geheimhouden. Bij ons wisten ze niet dat we er mee bezig waren. Ik wil heel graag weten wat het wordt, maar hoe dichterbij het komt hoe zenuwachtiger ik wordt. Morgen hebben we een pretecho (dan ben ik 16 weken, bijna 17) en misschien dat we dan al kunnen zien wat het wordt. Erg spannend moet ik zeggen. Denk je dat jij je nieuwsgierigheid zolang kunt bedwingen? Ik ben trouwens 31.

Lot, spannend hoor dat je al een indicatie hebt wat het gaat worden. Natuurlijk heb je geen zekerheid, maar ik geloof dat ze het bij een jongetje beter kunnen zeggen dan een meisje. Vond je de 3d echo niet eng? Zo'n kindje is dan nog bestwel dun en heeft dan weinig babyvet. Of zag het er goed uit? Wij gaan zo'n 3d echo met 26 weken doen. M'n man wilde niet eerder omdat er dan te weinig 'vlees' op zat. Ik heb trouwens ook een combinatietest gehad en de uitslag was gelukkig ook goed.

Leuk he Nadia om babyspulletjes te kijken en te kopen. Heb je de kinderkamer al besteld? Gelukkig kan ik wat positiekleding lenen dus dat scheelt weer. Wel moet ik wat broeken bijkopen. Maar tot nu toe kan ik m'n eigen kleding nog aan.

Hoe zit het trouwens met de andere meiden. Hebben jullie al positiekleding aan?

Taat, hoe is het in het ziekenhuis gegaan? Hebben ze nog wat gezegd over dat bloedverlies? Ik heb inderdaad ook wel gehoord dat dat vaker gebeurd, maar je maakt je natuurlijk altijd zorgen daarom. Loop jij trouwens bij een verloskundige of blijf je bij de  gyn?  

Hoeveel meiden hebben er eigenlijk meegedaan aan moeders voor moeders? Ik had maandag 23 juni m'n laatste inleverdag. Op zich is het niet veel moeite, maar ik was blij dat ik er nu niet meer aan hoef te denken.

Bij mij gaat het goed. Ik heb tot nu toe maar 5x hoeven overgeven en verder voel ik me gelukkig goed. Morgen hebben we dus een pretecho en we tellen echt de dagen af. Ik vind het nu ook al bestwel langzaam gaan hoor. Voelen jullie trouwens al wat? Ik nog niet en bij mij ligt de placenta aan de voorkant dus zal ik het waarschijnlijk  ook minder snel voelen.

Gaan jullie trouwens nog zwangerschapsgym, yoga of iets anders doen?

groetjes,

Sas

Hey Monique

Miss is het verstandig om even een bezoekje aan de huisarts te brengen, om toch zekerheid te krijgen.
Zulke testen zijn natuurlijk niet helemaal 100% betrouwbaar.

Suc6!

Terug
Bovenaan