uitblijven menstruatie

hoi

leontine soms is het echt klote! is dit je eerste eisprong? want als je gelijk de eerste raak hebt heb je ook wel erg veel geluk!
en ik ben het met lotte eeens dat je gewoon van de dingen in   het leven  kunt genieten. gewoon lekker een keertje naar de kroeg enzo. krijgt dat kind echt niet gelijk wat van bij een eventuele zwangerschap. zelf deed ik dat ook, tot ik wist dat ik zwanger was.
maar ik leef helemaal met je mee dat het pijn doet! wij zijn ook dik anderhalf jaar   bezig geweest. maar zoals lot zegt, op een dag hen jij ook een positieve test! geloof dat werkt vast beter dan vloeken. ik leef met je mee

lot was het leuk om je ouders en zo te vertellen? wij hebben het ook afgelopen weekend vertelt. was echt leuk! spannend hoor die 12 weken echo! zelf moet ik de 27e weer voor een echo. dan zou ik op ongeveer 10 weken zitten. hoop ook maar dat alles goed is. steeds als je een tijdje weinig merkt maak je je weer zorgen. heb jij dat ok? hoe is het met de broeken enzo? passen ze nog een beetje? en bij de andere meiden? taat? wij zijn ongeveer even ver! zelf ben ik wel wat dikker geworden... echt een laagje vet! maar ja ik eet ook veel vettigheid...k heb ook veel zin in lekkers
doei
jahoe

Hallo Allemaal

Vandaag de 20 weken echo gehad en gelukkig was alles in orde. echt onwerkelijk hoe je alles kunt zien. echt leuk. en ja mijn vermoeden was juist wordt een jongetje. raar moet toch even wennen omdat ik graag een meisje wilde maar ja nog 20 weken om te wennen. ben wel blij dat alles in orde is en op schema ligt. nu aan de tweede helft gaan beginnen.

hoe is het bij de rest??

liefs nadia

Hoi allemaal,

Nadia, wat fijn dat alles goed is. Zal wel een opluchting zijn. Geweldig dat je een jongetje krijgt joh. Zo'n lekkere stoere bink.

Ik heb vanmorgen ook weer een echo gehad. Deze was goed en we zagen zelfs al kleine armpjes en beentjes bewegen. Ook hebben we het hartje gehoord. Erg bijzonder allemaal. De definitieve datum is nu 20 december. Had ik het toch goed uitgerekend. Verder voel ik me wel redelijk goed. Ben wel veel misselijk de laatste tijd maar we gaan ervan uit dat dat over een paar weken ook weer minder wordt of over gaat.
Nu moet ik over  5 weken weer terug en mag ik naar de verloskundige. Persoonlijk ook een fijne gedachte.
Hoe is het met de rest? Jahoe? Wij zijn idd bijna even ver. Ik ben zaterdag 10 weken. Jij een paar dagen later denk ik?

Tot snel.

Kus Taat

Hee meiden,

Nadia en Taat, goede verhalen! Ik heb vrijdag een echo gehad + combinatietest. Echo was super, de eerste uitwendige echo en het was echt een heel mensje! Armpjes, beentjes en het sprong lekker op en neer in mn baarmoeder! Uitslag combinatietest krijg ik woensdag. Ik was 12 weken en 1 dag dus mijn datum is nog steeds 4 december! Het lijkt erop dat de placenta voor in mijn buik komt te liggen, waardoor ik de baby later zal voelen dan anders. Nou ja, we zien wel!

Ik ben gevraagd mee te werken aan een wetenschappelijk onderzoek, waarbij ze een 3D echo maken van het gezichtje van het kindje met 16 weken. En dat wil ik graag doen, 20 juni ga ik dus weer voor een echo! En dan 3D, ben erg benieuwd!

Ik ging kwa kwaaltjes erg goed, moeheid werd iets minder maar vooral mijn maag ging veeeel beter. En sinds gister heb ik echt 10 stappen terug gedaan, balen. Denk dat ik veel te laat naar bed ben gegaan, te weinig slaap etc. Maag voelt weer zo rot en ben vandaag zooooooo moe! Hopelijk trekt dit snel weer weg.

Wat nog wel erg leuk nieuws is, is dat 2 vriendinnen van mij (wij zijn alledrie erg goede vriendinnen!) ook zwanger zijn! Een wist ik al, uitgerekend 23 oktober, maar de anders is er deze week zelf pas achtergekomen en ze is al 8 weken! Zij is uitgerekend op 2 januari! Echt te leuk om dit met ons 3en te kunnen delen en de mannen kunnen het ook goed met elkaar vinden, dus dat is ook leuk.

Ik acht nog even met het op mijn werk te vertellen, want ze kennen me eigenlijk nog niet echt. Ben 5 mei begonnen. Voor de rest kan ik het nu dus wel aan iedereen vertellen, want het ziet er goed uit! Spannende tijden he!

Leontine, ben jij weer aan je nieuwe poging bezig? Succes aan iedereen die bezig is of al zwanger is!

xxx Lot

Hey meiden,

Weer even een update. Hebben jullie het al aan jullie ouders en familie verteld? Wij hebben het ong. 2 weken terug verteld (na de 9 weken echo). We hebben ze een trouwfoto gegeven en daaronder een echofoto  in het lijstje gedaan. En toen ze het zagen waren ze natuurlijk erg blij en hebben we een taartje gegeten. 't Was erg spannend om 't te vertellen. Hoe gaan jullie het vertellen?

Leontine, hoe staat het met jou? Ben je ongesteld geworden? Bij mij was het de bij de tweede eisprong raak dus er kan nog van alles gebeuren. Ondanks de teleurstelling dat ik na de eerste keer ongesteld werd probeerde ik me erop te richten dat het positief was dat ik niet eerst nog 10 dagen pillen moest slikken en dan 4 dagen wachten om weer ongesteld te worden. De volgende ronde gaat dan een stuk sneller.

Kelly ben jij alweer begonnen met medicijnen?

Nadia, wat gaaf dat je al kunt zien wat het wordt. Zolang het helemaal gezond is maakt het eigenlijk ook niet zoveel uit wat het wordt he. Maar ik kan ook niet wachten om het te weten.

Erg bijzonder he Taat om het te zien bewegen met z'n armpjes en beentjes. Ik vond het ook geweldig om te zien dat het zo druk aan het bewegen was. Ik hoop dat ie maandag weer zo bewegelijk is want dan moet ik voor de 12 weken echo en doen we een nekplooimeting.

Lot, het is altijd een goed teken als het zo druk door je baarmoeder heen springt en natuurlijk een erg mooi gezicht. Je schreef dat je een combinatietest hebt gedaan, is dat meer dan een nekplooimeting en wat houdt dat dan in? Wanneer krijg je trouwens de uitslag? Ontzettend leuk dat je aan die test mee kan doen. Iedere keer dat je het kindje ziet is toch weer een geruststelling.

Jahoe, hoe heb jij het je ouders verteld? Ik merk af en toe een beetje dat ik iets dikker ben (ben tot nu toe zelfs nog afgevallen), maar ik kan gelukkig al m'n broeken nog aan. Ik hoorde trouwens dat als je veel trek in vettigheid hebt, het een jongen zou kunnen worden. Ben benieuwd of dat bij jou klopt.

O ja, voor de meiden die nog zwanger moeten worden. De eerste 2/3 weken als je zwanger bent maakt het nog niet uit wat je eet of drinkt want het kleintje heeft nog z'n eigen voeding. Dus niet te druk maken en gewoon normaal leven.

groetjes,

Sas

Hoi Sas, ik denk dat jij ook een combinatietest krijgt, ze doen niet anders volgens mij?   Je krijgt dan inderdaad een nekplooimeting, en die uitslag samen met bepaalde waarden in je bloed die ze opsturen naar het RIVM en je leeftijd rolt de kansberekening eruit. Ik heb afgelopen woensdag de uitslag gehad en deze was super goed. Ik heb een kans van 1 op 3800 op een kindje met Syndroom van Down. De nekplooi was 1,8 mm.

Wij hebben het onze familie echt heel vroeg verteld! Mijn ouders zelfs op de dag van de test, zij zaten op dat moment in Maleisie en we hebben ze gebeld. Eerst wilden we wachten, maar omdat wij in het ziekenhuis liepen leefden ze zo met ons mee en wisten ze precies wanneer in ongi zou moeten worden, dat ik absoluut niet wilde liegen tegen ze. Ze waren echt dolgelukkig, de reis had niet mooier kunnen eindigen. Het wordt hun eerste kleinkind!

Nu weet iedereen het bij ons geloof ik, heb al een paar babykleertjes gehad. Dat maakt het ook wel echter!

Meiden, hoop van de rest ook weer even wat te lezen! xxx Lot

Hey Meiden,

Ben even afwezig geweest want ben mijn wachtwoord kwijt  maar  gelukkig was er een alternatieve manier. Dank voor jullie belangstelling doet me goed!
Er wordt tegenwoordig wel 3x per week door verschillende mensen gevraagd " ben je zwanger, ik zie iets aan je! " NEEEE dat ben ik niet.
Ben weer het traject ingegaan en vandaag (dag 17) had ik een folikel van 21mm dus was helemaal blij. Daarna heb ik een spuit met Pregnyl laten zetten en heb nu morgenavond om 23:10 mijn eisprong. Dus dat wordt oefenen morgen!
Dit is mijn 7e poging met Glomid en mijn 7e eisprong. De teleurstelling worden dus wat zwaarder te verwerken. Iedereen om me heen is of zwanger of net bevallen en dat werkt ook niet echt mee. Begin me echt een uitzondering te vinden..
Maar morgen over 2 weken weten we of deze poging gelukt is dus we houden goede moed en duimen, duimen, duimen!!!!
12 juni moeten we weer naar de Gyn en dan gaan we bespreken of we zo verder gaan. Dus meiden stuur die glitters deze kant op!!

Fijn dat het bij jullie allemaal zo goed gaat en duim voor jullie dat het goed mag blijven gaan. tot gauw weer.
Liefs Leontine.

Hej allemaal

leontien ik hoop dat jullie ondertussen lekker geoefend hebben en dat het nu helemaal goed komt!! die teleurstelling is echt shit ja! ik stuur nog maar aan paar glitters   aan je************** *************************** ********************* *********!!!!
als mensen steeds aan je vragen is idd super storend! zo had ik er ook een paar; elke keer als je ze ook maar half sprak...grrrrrrr
nou, ik hoop echt dat het deze x raak is!

nadia een jongen lijkt me ook mega leuk! mn man wil graag een jongen al is hij natuurlijk ook helemaal tevreden alst een meisje is! (dus sas als jij gelijk hebt....)  lekker dat je op schema loopt enzo! nu lekker aan de 2e helft beginnen. ik kan haast niet wachten tot het bij mij ook zover is! hoe ist eigenlijk met je moeder en die vriendin?

taat ik ben een dag later dan jij volgens de laatste echo! grappig he? komt ook beter overeeen met onze berekenignen...haha
ik voel me goed, wel een beetje lusteloos en soms misselijk maar dat valt alles mee. heb nog maar 3x gekotst en ben dit weekend dan toch al 12 weken! ik moet eind deze maand nog 1x naar het zh en dan kan ik ook gewoon naar de verloskundige! vind ik ook een prettig idee ja!

lot lekker he zo'n uitwendige echo. heb ik vorige weeek ook voor het eerst gehad! beter!!! nu tot de bevalling hopelijk geen gezeur meer!
mooi dat je zo'n goed uitslag van die test hebt! maar zou je het weg laten halen bij   een hoge kans? word jij dat geplas is zo'n potje ook niet   een beetje zat? hihi

sas wij hebben het onze ouders en broers en zussen bij acht weken vertelt. Voornamelijk zo vroeg omdat er een hoop erg met ons meeleefden. was echt heel spannend en erg leuk. wij zijn van allebei de kanten de 1e, dus das extra leuk. bij elkaar hebben we 13 broers en zussen dus das aardig wat he! wij hadden voor de aanstaande oma een mok met 'ik heb de allerliefste oma'ofzo iets en voor de ander een fopspeen met 'I love oma"
wil jij ook weten wat het wordt voor dat het geboren is? ik hoef dat niet perse hoor. k zie t wel.

kelly al lang niks van je gehoord?! ben erg benieuwd hoe het met de injecties is gegaan!

nou ik heb dus laatst ook weer een echo gehad. bij 10 wken en 2 dagen. alles zag er goed uit, we zagen hartje klopen en armpjes en beentjes bewegen, echt coool!
verder heb ik bloed laten prikken om er achter te komen of ik draagster ben van een gen dat in onze familie voorkomt en dat borstkanker en eierstokkanker veroorzaakt. k krijg pas 8 september de uistlag. lekker na de vakantie, maar wel erg spannend! de kans is 50%.
o ja, per 31 juli is mijn contract afgelopen en dat kan niet meer worden verlengt. en ok niet vast aangenomen. weet iemand hoe dat zit met uikering en zwangerschapsverlof ed?
en nog een vraagje? hoe oud/jongzijn jullie allemaal? ik ben 25.

nou doei he en succes verder met alles enzo
liefs jahoe

Terug
Bovenaan