uitblijven menstruatie

Hoi Meiden

Ook weer even een update van mijn kant. gaat gelukkig goed met me. ben nu dik 26 weken zwanger. alleen duren de laatste weken nu extra lang vind ik. ben nu wel al 8 kilo bij . Jullie??

Ben nu 2x naar zwangerschapsgym geweest is meer kletsen dan wat doen maar ik vind het toch leuk en belangrijk zeker voor de ademhaling tijdens de bevalling te leren

25 juli krijgen we de babykamer geleverd dus spannend hoop alles goed is en niks stuk is. de kinderwagen en maxicosi hebben we al binnen en het kamertje is ook al behangen en geverfd

nu op naar de laatste loodjes. 7 aug heb ik tot 20 aug vakantie en 5 sept start mijn zwangerschapsverlof. Zie dara best tegenop 4 weken thuis zitten niet vele meer kunnne volgens mij sluipt dan de tijd.

veel succes voor de niet zwangeren en de andere laat de buiken maar groeiene

liefs nadia

He meiden,

Sas, fijn dat de zwangerschap goed gaat bij je!! Zelf heb ik gelukkig ook nergens (meer) last van. Ben wel echt goed ziek geweest maar ja, daar moesten we gewoon even doorheen. Het bloedverlies was inderdaad niks ernstigs. Het komt gewoon vaak voor. Als ik het nog een keer zou hebben dan moest ik gewoon weer bellen maar tot nu toe gaat het goed.

Lot, wat gaaf!! Een jongentje!! Zelf wil ik het niet weten en mijn vriend ook niet. 5 augustus hebben de de 20 weken screening dus dan moet ik dat wel even duidelijk aangeven.....

Nadia, leuk dat je het kamertje krijgt. Dan krijg je tenminste ook echt een beeld hoe het er allemaal uit gaat zien. Wij hebben een kamertje over kunnen nemen van familie. Nu moeten we die alleen nog schilderen. Gisteren hebben we de verf en de nieuwe vloer voor het kamertje gekocht, dus we kunnen aan de slag. Wel leuk, kan niet wachten.

K en Leontien, ik gun het jullie zo meiden... Ook van mij nog wat extra *****************

Jahoe, waar ben je? Hoe gaat het? Wij schelen ten slotte maar een paar dagen en ik vind het wel leuk om te weten hoe het dan nu met jou gaat.

Nou meiden, voor iedereen die al snel met vakantie gaat: een hele fijne vakantie. Zelf ga ik pas 24 september. De rest spreek ik vast tussendoor nog wel.

Liefs Taat

Ons mannetje (jaa, toch echt!) zag er helemaal gezond uit op de echo met 21 weken! Zó fijn! We weten ook al een leuke naam, misschien wordt dat 'm wel! Nu we het zeker weten, wordt het nog een stuk echter/ het gaat nog meer leven. Heb er nu zo veel zin in!

Vrijdag eerst een week naar Spanje met vriendinnen (8!!). Gelukkig zijn er nog 2 zwanger, dat is wel fijn.

Bedje en commode zijn gekocht en mijn oude wiegje maken we in orde voor de eerste maanden. Echt leuk!

Hoe staat het met jullie?? Nog positieve ontwikkelingen bij de meiden die zwnager willen worden? En nieuwtjes van de zwangeren??

Hoi Hoi

Lot wat leuk ook een jongetje. Ja de naam was bij ons best een hele klus maar gelukkig zijn we er ook uit.

Met mij alles goed nu dik 31 weken zwanger dus gaat erop aan. 20 aug krijg ik nog een groeiecho omdat mijn buik iets voorligt wat de groei betreft en gana ze kijken of onze zoon ook wat groter dan gemiddeld is dus ben benieuwd hoop niet reuze baby gaat worden. De kilo's gana bij mij ook erg snel heb er nu al 11 kilo aanplakken

kamertje is nu klaar en erg leuk geworden. Mijn petekindje heeft de kamer al ingewijd en er lekker in geslapen

hoe is het met de rest??

liefs nadia

hoi allemaal

ik heb een vraag aan jullie
me vrouw is 24 juli bevallen van een dood geboren dochtertje
en heeft een week bloeding gehad
nu is onze vraag we willen graag weer een kindje
maar ze is nog niet ongesteld geworden
kan ze dan weer zwanger worden?
zo ja welke dag kunnen we dan het beste doen
of moet ze eerst ongesteld worden om weer zwanger te kunnen worden?

we hopen dat jullie ons kunnen en willen helpen

groetjes manuel en sabrina

Beste Manuel,

Dit is voor de meeste onze eerste zwangerschap en wij kunnen jullie niet helpen. Dit is echt een vraag voor je huisarts of gyneacoloog. Dat lijkt me ook wel prettig voor jullie, dat je goed advies krijgt. In ieder geval veel succes met zwanger worden en hopelijk op naar een gezond kindje!

hoi allemaal

ben er even tussenuit geweest, maar leuk jullie verhalen te lezen.
zelf ben ik net 3 weken op trektocht geweest door belgie, frankrijk, spanje, portugal  en monaco  met mn man en 2 vrienden. was erg leuk maar wel erg heeet soms en we hebben 6300km gereden.ik voelde me al die tijd goed ( op 2x kotsen na)  ondanks kamperen enz.

maar nu hebben we gister de 20 weken gehad(ik ben ondertussen 22 wk) en alles was aan het kindje goed wat ze konden zien alleen had ik veelt te weinig vruchtwater.van te voren vroegen ze of we wilden weten wat het wordt  en of ik binnekort nog eens langs kon komen omdat de stagaire nog wat  wilde oefenen, nou daar zijn  ze niet eens meer op terug gekomen  en nu moet ik morgen gelijk naar het ziekenhuis om uitgebreid te kijken wat een eventuele reden zou kunnen zijn. vind het echt heel erg eng want kindje heeft vruchtwater nodig om longen te oefenen en te drinken en te plassen. Gelukkig was het kindje  wel groot genoeg (wat  meestal niet zo schijnt   te zijn met weinig vruchtwater)   en er zitten nieren en het had een volle blaas, wat dus zou betekenen dat de nieren werken. maar wat ik er over op internet kan vinden is ook nogal wazig. maak me echt dik vet zorgen.
nou ja ik wilde het ff kwijt
het beste weer allemaal doei jahoe

Lieve Jahoe, wat SHIT voor jullie. Kan je zorgen echt begrijpen, vooral omdat je zo weinig weet! Ook vervelend dat je niet meteen een lading info krijgt.. Ik duim zo hard voor je!

Ik heb even gezocht op internet: met rust maak je meer vruchtwater aan. Ik zou zeggen: komende week volledig plat! Alleen maar rusten en niks doen, en kijken hoe je lichaam reageert! Ondertussen hoop ik dat je positief nieuws krijgt... Je kindje doet het blijkbaar wel goed tot nu toe, dat klinkt hoopvol?

Succes!! Liefs Lot

Terug
Bovenaan