uitblijven menstruatie

lot bedankt voor je lieve reactie!
het was voor ons heel erg spannend maar tot nu toe lijkt het mee te vallen.
de gyn heeft gekeken en was idd weinig vruchtwater. maar kindje  lijkt verder helemaal ok te zijn! en ik voel m ook af en toe  heeel erg hard bewegen. en k hoef pas over 4 wk weer terug, dus dat stelt me ook al weer enigzins gerust. pffff

lot de baby maakt nu zelf vruchtwater aan door te plassen (95% van het vruchtwater is plas)  en daar kan mijn lichaam niks meer aan de doen. maar tot een week of 16 geloof ik maakt je eignen lichaam het wel  aan. daarom keken ze nu ook zo goed naar de nieren enzo. maar die zitten er en het heeft een vollle blaas dus moet er iets van nierfunctie zijn. maar kan ook nog zijn dat er iets en de plasbuis ofzo niet helemaal lekker zit. of kan mss ook zomaar weinig vruchtwater zijn. zolang de baby kan leven en groeien   vind ik het prima!!!
wat leuk dat jij een jongetje krijgt!
nadia bij jou gaat het al echt opschieten zeg! spannend hoor.en idd hopen dat het niet een al te grote baby wordt argl.
sas ik heb nog steeds mn eigen kleding aan, maar steeds minder broeken enzo gaan passen en shirts schuiven over mn buik omhoog, lijken net naveltruitjes soms. haha
taat hoe issie ondertussen met jou?

nou dat was een aardig opgelucht verhaal van mij...
liefs jahoe

Oh wat fijn zeg! Moest veel aan je denken, maar dit klinkt goed. Die kleine zit gewoon lekker bij jou en doet het goed, dat 'ie' maar lekker veel plasjes mag gaan produceren vanaf nu... :)   En dat je pas over 4 weken terug hoeft te komen! Dat is  hetzelfde ritme als bij iemand met meer vruchtwater! Ben super blij voor je,  probeer weer lekker te gaan genieten van dat  bewegende mensje binnenin ok!

Hoe staat het met de anderen?!

Hoi

Jahoe: ik heb hetzelfde probleem had afgelopen woensdag een groeiecho gehad ivm dachten grote baby was. Dat was gelukkig niet zo lag gewoon gemiddeld of iets erboven. Maar toen zagen ze wel dat ik heel weinig vruchtwater heb. mijn zus had dat ook. Ik ook meteen bang maar de verloskundige zei alleen is anadachtspunt moet op mijn leven voelen blijven letten en als drastisch verminderd dan meteen bellen. en ze zullen me niet tot 42 weken laten lopen. Maar maak me ook zorgen. Voel hem nu al minder heb ik het idee nu ik het weet maar weet niet of ik me dat nu ga verbeelden.

Moet nog 6,5 week dus hoop maar dat hij eerder komt vanzelf en alles goed is.

ben nu 12 kilo bij wat ik ook al erg veel vind jullie??

Lot hoe loopt het bij jou en met de rest alles goed?

liefs nadia

He Nadia, balen dat je je nou zo'n zorgen maakt. Bel wel echt met je verloskundige om je zorgen te bespreken, misschien kan ze je  iets meer geruststellen. Daar zijn ze voor hoor Nadia, en zorgen zijn niet goed voor jou en die kleine.  Je kindje doet het wel tot nu toe  heel goed bij jou van binnen, mooi op schema. Ik duim voor je, hou me op de hoogte!

Gister hoorde ik dat van mijn beste vriendinnetje 1 kindje van een tweeling is de buik is gestopt na 12 weken. De ander is nu 16 weken. Erg zielig en heel onzeker. Hiervoor had ze ook een vruchtje dat bij 10 weken wat gestopt...

Daardoor ben ik nu extra blij  met beweging. Donderdag hebben wij met 26 weken een 3D echo met onze beide moeders. Daar kijk ik erg naar uit! Mijn buik groeit nu erg hard. Ik zit nu op ruim 5 kilo erbij denk ik.  Ik vind 12 kilo erbij waar jij nu zit, erg netjes hoor! Eindig je misschien wel  rond 15/16 kilo.

Afgelopen weekend hebben we het kamertje heel ver in  orde gemaakt. Het ziet er echt superrr leuk uit en het voelt helemaal goed!  Heb er ook al spulletjes ingelegd en mijn moeder  zo'n geurzakje van Zwitsal, dus nu ruikt het al een beetje naar baby..!! haha

Nou meiden, ik duim voor jullie allemaal!!!!

hoi

nadia, ik begrijp je zorgen erg goed. ik zit ook heel de tijd op te letten of ik nog wat voel enzo. tot nu toe issie gelukkig erg druk.
Maar de gyn zei tegen mij niks verontrustends dus dat stelde mij een beetje gerust. Alleen bij dat echoburo deden ze nogal vaag en stuurden me zonder uitleg door. Gelukkig lijk het allemaal mee te vallen!
Maar bij je zus is het toch ook goed gekomen? en als je kindje nu geboren wordt is er al een hele grote kans dat ie kan overleven. Probeer je niet te veel zorgen te maken hoor, hij is goed gegroeid en dat is een goed teken! logisch dat je denkt dat je hem minder voelt bewegen want je zit er nu super op te focussen. heb ik ook, maar doe mn best het te laten voor wat het is.
12 kilo en je hoeft nog maar 1,5 maand, das volgens mij heus niet gek!
ik ben nu 23 wk en moet do naar de verloskundige, ben benieuwd hoeveel ik weeeg.
mn buik gaat nu echt heel snel groeien. sommige rokken en broeken pas ik echt niet meer! heb vorige week voor het eerst positiemode gekocht. echt een raar idee!

lot wat naar van je vriendin. kan die andere van de 2ling verder leven dan? was het 1of 2 eiig? *****************************hier nog wat glitters voor haar!
gaaf zo'n 3D echo. vraag je dat zelf ergens aan? zal voor jullie ouders ook wel cool zijn. lijkt me zo apart dat je dan gezichtje enzo kan zien!
goed bezig met dat kamertje zeg! ben gister pas begonnen en er moet nog heel wat gebeuren, maar dat komt vast allemaal goed!
soms durf ik nog steeds niet goed omdat ik altijd nog een beetje bang ben dat er iets mis gaat... erg he

hoe is het met alle anderen?
kelly en leontine zit er bij jullie al schot in de zaak? nooit de moed opgeven hoor, opeens, vroeg of laat,  sta je met zo'n positieve test in je handen op je benen te trillen.!

nou groetjes jahoe

Jahoe, paste jij je kleren nog????? Ik al maanden niet meer! hahahaha

Bij mijn verloskundige praktijk (is een geboortecentrum) doen ze ook de echo's en daar kan je ook een pretecho boeken. Bij mij kost dat 70 euro voor een half uur inclusief DVD. De moeders hebben er net zo veel zin in als wij.

Nou meiden, ik blijf duimen maar jullie hebben goed groeiende mensjes daarbinnen en dat stelt  mij wel wat gerust voor jullie. Die van mij had gisteren een zeer beweeglijke dag (en nacht) en nu issie super rustig. Dat hoort er ook bij, maar ik voor jullie lastig. Bij zorgen: bellen hoor!

Hey meiden,

Nadia en Jahoe, niet te veel zorgen maken hoor. Ik ken meerdere meiden die hetzelfde gehad hebben en die hebben de volledige zwangerschap volgemaakt en een hele gezonde baby. Je moet gewoon goed naar je lichaam luisteren en idd wat Lot ook zegt, bellen als je je zorgen maakt. Daar zijn die mensen voor.

En Jahoe, hoe is het mogelijk dat jij je gewone kleren nog pastte?? Bij mij zat het met 10 weken al niet lekker meer. Hahaha...

Lot, fijn dat bij jullie alles goed gaat. Jij en Nadia weten dat het een jongen wordt, toch? Nou, wij willen het juist niet weten maar mijn gevoel zegt al vanaf het begin dat het een jongen is. Maar ja, dat zullen we dus nog even moeten afwachten.

Met mij gaat alles heel erg goed. Heb eigenlijk nergens last van. Ben de laatste tijd wel weer wat meer moe en heb snel last van mijn benen en voeten als ik lang sta of loop. Maar dat is eigenlijk alles. De kleine beweegt goed en op de 20 weken echo waren geen afwijkingen te zien. Dat is wel een hele fijne bevestiging moet ik zeggen. Volgende week donderdag moet ik weer terug op controle en de 24e gaan we nog even lekker 11 dagen naar Turkije. We hebben nog geen echte vakantie gehad dus ik heb er onwijs veel zin in!

Nou meiden, dat was ie weer even van mij. Leuk om elkaar weer even te spreken want het was wel lang geleden...

Tot snel.

Kus Taat

Lieve meiden, ben er even tussenuit geweest.
Kon even alle verhalen over zwanger zijn en buiken niet zo goed meer hebben.
maarrrrr jullie glitters hebben geholpen IK BEN ZWANGER! ben nu 5 weken en ben zooo gelukkig. Kan het nog steeds niet goed bevatten, maar had al genoeg HCG in mijn urine om aan moeders voor moeders mee te doen!!!
Het houdt me dag en nacht bezig. de eerste gedachte die smorgens door mijn hoofd speelt is dat ik zwanger ben... Eindelijk kan ik meepraten over buiken, kamers e.d.
18 september krijg ik de eerste echo.

Terug
Bovenaan