Uitgerekend april 2019

@voetje24
een fb groep zou ik ook wel fijn vinden! Misschien een idee om een besloten groep aan te maken? 
Ik vind zon groepsapp een erg leuk idee maar ik vind het voor mezelf een beetje chaotisch.. gesprekken die door elkaar lopen ed. Niet zo mijn ding.

Ha Irmke,Lijkt mij een goed idee om dat op te starten.

Zelf zit ik ook een Facebook groep van ons zoontje en met die meiden heb ik nog steeds veel contact. Dat is ook een besloten groep. Een appgroep is voor mij ook iets te druk.

Ik heb vorige week ook positief getest, het hangt er een beetje om eind maart of begin april. Als er een Facebook groep is sluit ik graag aan, een app lukt bij mij niet om bij te houden:) @voetje24 ik zag bij je profiel dat je eerder had gereageerd bij het forum maart 2017 babies,  ik heb ook een zoontje uit maart 2017, misschien zitten we wel in dezelfde Facebook groep. 
Gefeliciteerd allemaal! 

Gefeliciteerd jaent, 
Ook ik kon niet meer wachten en afgelopen woensdag een test gedaan (twee dagen te vroeg) en positief!!! Ben wel heel erg bang hoor en wil eigenlijk zo snel mogelijk een echo. Wij hebben in feb een missed abortion gehad na 13 weken... Ik hoop zo dat het nu goed blijft gaan. Mocht alles goed gaan zijn wij 5 april uitgerekend. Heb jij al een afspraak voor een echo? 
Groetjes, Denise 

@DaJoJa; ik zit in een hele kleine Facebookgroep, van 40 dames, dus denk het niet.

Maar als jij, of iemand anders me wil helpen, wil ik wel zo'n groep starten hoor!

@ voetje24 Ik zou ook wel bij de fb groep willen, groepsapp is voor mij ook iets te chaotisch.
 @denise: ik heb ook een missed abortion gehad, maar dan bij 11 weken, maar ik herken je gevoel heel erg! Proberen om lekker veel andere dingen te doen, ik was net lekker bezig met sporten, dat helpt mij wel goed. (Wel lastiger met de vermoeidheid, lig soms als een vaatdoek op je bank)

Terug
Bovenaan