Uitgerekend april 2019

@Joosjeee: haha dan moeten we er eerst eentje opzetten! Ik wil wel medeadmin zijn, maar niet in m'n uppie... En hierboven zag ik dat er nog wel een aantal dames een FB groep willen...

Hallo dames, vanmorgen was de test meer dan duidelijk. Een dikke vette plus. En dat terwijl ik eigenlijk over 2 dagen zou moeten gaan menstrueren. Maar ik ben zó moe dat ik me niet meer kon inhouden. Ik zit ook in een besloten fb groep van m’n zoontje. En zou nu graag ook weer ergens aansluiten. Dus hoor graag of deze er al is. 
Vandaag ook de vk gebeld en aangemeld. Wordt nog terug gebeld om de eerste afspraak te maken. 

Hoi allemaal!
Vorige week di getest, en mijn eerste poging was raak! Nu n week verder en ik zit op 5 weken en 4 dagen. Uitgerekende datum is 29 maart (Maar ik vermoed zelf 1 april...), en heb 10 aug mn eerste echo...
Ik doe t alleen (zwanger van n donor) en vind t maar wat spannend. Mijn klachten wisselen enorm, en zijn soms zelfs bijna weg. Niet misselijk (gelukkig),  wel heel moe, buikpijn, hoofdpijn, licht gevoelige borsten en huilde vanmiddag zelfs omdat mijn kat zo schattig deed.... (echt.....)
Onzekere tijden allemaal!  ?
Ik zou ook wel in de FB groep willen. Whatsapp lijkt me behoorlijk lastig bij te houden...
Heeft iemand al n FB groep opgezet?
Gr Wendy 

Gefeliciteerd allemaal!
Sommige van jullie hebben al veel sneller een echo dan dat ik heb? bij de hoeveel weken hebben jullie de afspraak staan?
Ik ben sinds deze 2 dagen wat minder misselijk, thank god.. Maar ben nu echt ontzettend moe, pijnlijke borsten en tepels en ik ben heel slapjes en duizelig.. Gisteren zag ik echt sterretjes toen ik blijkbaar te snel op stond. Misschien toch maar even m'n bloeddruk op laten meten?
Leuk om te lezen dat er zoveel positief getest hebben deze maand!

Ik heb met 7 weken mn eerste echo (kwam de verloskundige mee), en met 8 weken eerste afspraak met de verloskundige...

Dus Lilyy, bij jou worden sommige klachten ook minder en andere juist meer?
Da's wel heel fijn  om te horen... ?

@gebruiker10085713
Ja vorige week was ik echt onwijs misselijk en nu alleen als ik wakker word. Maar zodra ik wat eet zakt het gelukkig weer, en merk het als ik savonds in bed lig. En heb nu juist meer last van m'n borsten, dus het wisselt wel ja. Had vorige week ook nog krampjes onderin m'n buik maar dat is sinds een paar dagen ook weg. Neem aan dat jou klachten ook afwisselen??
Ik ben met de afspraak bij de verloskundige als het goed is 8weken. Ik heb dan een intakegesprek en een echo. Duurt me allemaal nog veelste lang, heb er zoveel zin in!?

Zo herkenbaar! Heb n week als n opgeblazen michelin poppetje rondgelopen... ?en nu is dat n stuk minder... waardoor ik ook weer wat meer eetlust heb etc. Mijn darmen zijn dus weer wat rustiger...
Maar nu heb ik juist gevoeligste borsten, meer hoofdpijn en soms echt n weeig gevoel in mijn maag.
Maar eigenlijk mag ik niet klagen :) dit is best goed te doen! Al vind ik t wel eng dat t niet erger wordt; stijgt mn HCG spiegel dan wel etc etc? Dat soort vragen...

En ja spannend hè! Wanneer heb jij je eerste afspraak dan? En wat is jouw uitgerekende datum voor dusver?
Met momenten ben ik zooo blij, en met momenten durf ik eigenlijk niet teveel blij te zijn... ?

Terug
Bovenaan