Uitgerekend april 2019

Hi Dames,

Ik heb een besloten facebookgroep aangemaakt, dit is anoniem en vrienden van jouw facebook zien niet dat jij lid bent. Groep kun je vinden onder de volgende link of stuur even een mailtje naar mommytobeapril2019@hotmail.com en ik voeg je toe.
Mommy to be April 2019
Gr Amber

Het is een geheime groep, dus je kunt hem niet vinden. Ik kan je alleen maar toevoegen wanneer je een mailtje stuurt.

@wendyyy herkenbaar! Vooral savonds ben ik echt heel erg opgeblazen! 
Ik heb 20 augustus een afspraak bij de verloskundige. Volgens de assistente is mijn uitgerekende datum 30maart. Zou nu in de 5e week zitten. Maar kan nog wel veranderen want ik heb altijd een heel onregelmatige cyclus gehad nadat ik gestopt ben met de pil, dus kan zomaar zijn dat ik al verder ben of juist iets minder ver. Dus echt even afwachten tot 20augustus. Deze weken mogen van mij omvliegen! 

@Lilyy fijn dat t zo herkenbaar is hè!  ? geeft meteen wat rust!
Ja joh, kan me ook niet snel genoeg gaan... ik sta nu op 29 maart, maar mijn cyclus is ook onregelmatig... dus kan zomaar ook n paar dagen later zijn...
Met n echo wordt dat als t goed is wat duidelijker...
Vind t wel apart dat ze overal zo wisselen met echo data. Jij bent 10 dagen later dan mij, vind dat best n verschil...
Kom je ook op de FB groep? Bovenstaande link werkt nu wel ;)

Bovenstaande link werkt inderdaad nu wel! ??
@lillyy ik heb ook de 20e mijn echo staan. Spannend he! 
Dat de tijd maar on mag vliegen ?

@wendyyy ja idd! Gek dat dat zo'n verschil ja! Ben jaloers op je hoor haha ik wil ook zo snel onze kleine uk al zien?
Niemand kan zien dat ik lid ben van die groep toch? Want we willen het voor familie en vrienden graag nog stil houden?

Terug
Bovenaan