Uitgerekend april 2019

Had ik ook ff gecheckt..  ? alleen mn beste vriendin en mn 2 beste vrienden weten t. Voor de rest nog niemand... eerst zekerheid ;)
Dus ssssttttt ;)
Zo spannend allemaal! Maar word wel helemaal blij en krijg weer wat meer vertrouwen met jullie zo hoor! En de herkenbaarheid etc...!

Hoi, ik meld mij ook graag aan op de Facebook pagina. Na een miskraam vorig jaar en een medisch vervolgtraject, bleek nu tijdens een echo dat ik waarschijnlijk zwanger was. Na een supersnelle bloedtest s'middags het verlossende antwoord dat ik inderdaad in verwachting ben! 04-04-2019 tot nu toe uitgerekende datum en 15 augustus eerste echo. Vindt het weer erg spannend na de missed abortion vorig jaar..

Hi dames,

Voor wie zich ook graag wilt aanmelden bij de besloten facebookgroep klik op de onderstaande link:
Mommy to be April 2019

Het wordt al een gezellige groep met zwangere dames op facebook!

Hoi,
Ik vind het wel een leuk idee om me bij de Facebook groep aan te sluiten (ook al weet ik niet zeker of mijn zwangerschap wel helemaal goed verloopt), maar ik kan de groep gewoon vinden op Facebook. Ik zie niet alle leden, maar wel de beheerder en moderator. Komt dit doordat het een besloten en geen geheime groep is?
Niemand weet dat ik misschien zwanger ben, dus wil het niet verraden door lid te worden van zo'n groep.

Terug
Bovenaan