Uitgerekend april 2019

Hoe ontwikkelt je baby zich deze week?
2 weken na de bevruchting begint officieel de embryonale fase, die duurt tot week 10 van de zwangerschap. Het embryo is ongeveer 2 mm groot, gemeten van het puntje van zijn hoofd tot aan zijn stuitje. In het begin van deze week is je baby nog een plat schijfje: het begin van het embryo. Dit schijfje groeit uit tot drie kiembladen. Elk van deze lagen brengt specifieke weefsels en organen voort.
De aanzet tot weefsels en organen
Het begin van de ruggengraat
Het begin van het centrale zenuwstelsel
Het begin van de bloedsomloop
Een primitief hart

Wat gebeurt er in de 5e week in jouw lichaam?
Misselijk?
Aan het eind van deze week begint de spreekwoordelijke misselijkheid bij veel vrouwen. Maar of je misselijk wordt en wanneer, verschil enorm van vrouw tot vrouw.

Bjj mij begon het de dag dat ik dit las XD
Zo als ik dit weekend nog alles wilde vreten wat los en vast zat, zo moest ik nu bijna kotsen toen ik aan het tanken was (terwijl ik normaliter die lucht nog net niet op snuif ,-))

Dag lieve april mama's,
De app groep zit met 11 mama's aardig vol. Om de boel een beetje overzichtelijk te houden is er besloten de groep niet verder uit te breiden. Wellicht spreken we elkaar nog via FB.
Fijne zwangerschap allemaal! 

Goedemiddag!

Ik ben Melissa 24 jaar en ben zwanger van de 2e! 
Ik had vanmorgen een positieve test Ben heel blij maar vind het als nog spannend ook al is het de tweede ?.
Me eerste is nu 1,5 en zou tegen de tijd dat de 2e geboren word 2 jaar en 4 maanden zijn mooie leeftijds verschil
uitgerekende datum 6 april 2019

Gefeliciteerd Melissa!!
het blijft altijd spannend he.. of het nou de eerste is of de 4e etc etc.. 
voor mij is het ook de 2e, alleen zit er bij ons dalijk net geen 4 jaar tussen! 

Ik heb 27 augusters me afspraak staan
ik heb me trouwens ook aangemeld op de facebook groep ☺️
Ben heel benieuwd na jullie en jullie verhalen
Met me dochter zit ik ook in een fb groep 
we zijn heel actief en organiseren vaak en date zodat de kids met elkaar kunne spelen er leuk en de meiden zijn zo geweldig hoop met jullie ook zo een leuke groep te worden ☺️

Wat leuk hier het ea te lezen! Wat ik mij afvraag, jullie ook last onder in de buik en een zere rug? 

Fijne zwangerschap allen! 

Terug
Bovenaan