Uitgerekend april 2019

Buik en onderrug ook hier ja... 
Hoort er toch bij schijnbaar ?

Ps. De groep id niet te zien voor zowel onbekenden als vrienden (heb t gister net mn eigen account gecheckt)
Bovendien kun je uitzetten of mensen je groepen überhaupt zien ?

Hi dames,

Herkenbare klachten... hier ook de onderrug.

Hierbij nogmaals de link. Als het goed is kun je deze via facebook vinden. En is alleen de beheerder zichtbaar, de leden blijven voor niet leden anoniem.

Mommy to be April 2019
 Het wordt al een gezellige groep met zwangere dames op facebook!

Gefeliciteerd allemaal!
Ik wil mij ook voorzichtig aansluiten. 1,5 week geleden positief getest en nu in verwachting van ons 2e kindje. 1 april is mijn uitgerekende datum. Eerste afspraak staat gepland op 14 augustus, spannend! Hebben jullie al een afspraak?

Allereerst; gefeliciteerd allemaal!

Ik was er vrij zeker van dat ik twee weken geleden (21 juli) mijn eiersprong had maar ben al sinds 12 juni niet meer ongesteld geweest. Mijn menstruatie was sinds het stoppen met de pil nooit regelmatig. Ovulatie toch duidelijk gemerkt dus vanochtend getest en jaaaa! Positief. Kon het niet geloven na een eerdere miskraam en vind het nog te spannend. Nog twee testen gedaan waaronder een clearblue digital en jawel, ze zeggen het alle drie!! 
Spannend hoor.
Wens jullie allemaal veel geluk! 

Gefeliciteerd Ssuuss en Terzs.
ik heb ook al en afspraak op 27aug 
ben erg benieuwd hoe het verloopt voor ons is het ook de tweede ❤️
Heb zelf nog nooit en miskraam gehad dus hoop dat alles goed gaat ?
maar ga der vanuit dat het gewoon blijf plakken ☺️

Hoi allemaal,Allereerst van harte gefeliciteerd!Ook voor mij een positieve test, voor het eerst in m'n leven. En uitgerekend op 8 april 2019.Ik ben 38 jaar, en blij dat het vrij snel en op een natuurlijke manier gelukt is. Maar ook nog zo onwerkelijk! Ik voel me goed, behalve snel vol met eten en gevoelige borsten. Ik ga de komende periode maar rustig over me heen laten komen en lees/schrijf ondertussen graag mee in dit topic! 

Terug
Bovenaan