Uitgerekend april 2019

Rochella, 26 jaar, 1ste kindje.
Gefeliciteerd allemaal.

Kruidvat en clearblue zeggen bij mij zwanger! uitgerekend op 5 April?. 
Gelukkig hebben wij onze eerste echo op 21 augustus (7w3d) ivm een buiten baarmoederlijke zwangerschap afgelopen Januari... SPANNEND!!!

Willen jullie het ook allemaal graag van de daken schreeuwen?

Hoi Allemaal, vandaag mocht ik testen en jawel geen licht streepje maar een dikke vette? Na 3,5 jaar vechten.. Hormonen slikken en spuiten lijkt het er dan toch op dat ik hartstikke zwanger ben en ohh wat vind ik het spannend. 11 april 2019 uitgerekend.

Gefeliciteerd allemaal!!!
Na week tweede test gedaan en ook hartstikke posi 
Heb wel een echo staan maar wel met moeite, ze zeiden verleden keer dat ik eerder mocht komen, maar wilden me nu tovh "pas" op acht weken inplannen.. na bijna tr huilen toch gelukt voor afspraak in week 7 yesz+

@jennepen
ja zeker bijna de hele dag door ? 
ben al voor voordat ik opsta ?
bij me vorige zwangerschap had ik dat ook dat was ook de eenige kwaaltje die ik had en een strek ruik vermogen na dan maar van de rest had ik nergens last van hoop dat het deze zwangerschap ook zo is ?

Zo dat klinkt wel overleefbaar ja ,-)
Ben wel echt blij met meiden hier.. dacht elke keer wat loop ik me nah aan te stellen joh.. hop hop naar de winkel, moet je nagaan hoe die dames die met 38 weken buik lopen zich voelen.. Helemaal nooit besef dat juist in het begin je lichaam ook keihard aan het werk is hihi.. voelt wel goed hoor, mag mezelf meer moe voelen van mezelf nu :)

Terug
Bovenaan