Uitgerekend april 2019

Hoi Dames, dit is mijn eerste berichtje hier op het forum. Gisteren 1 dag over tijd en een duidelijke positieve zwangerschapstest. Vanochtend weer. Na 5 rondes was het raak en zijn we in verwachting van ons eerste kindje. Superspannend! 
Ik ben 12 april uitgerekend. 
Nu heel dit topic eens lekker doorlezen ?

Hi allemaal,
Ik ga ook heel voorzichtig een berichtje plaatsen.
10 jaar geleden de diagnose PCOS gekregen en na een gastric bypass operatie oktober 2017 nu spontaan de 1e keer zwanger ! Ik heb op 31 juli een positieve test gedaan en ik had binnen 5 seconde een mooi plusje! Vanwege mijn pcos een onregelmatige cyclus maar volgens de berekening ben ik uitgerekend op 11 april! 
Ik heb via de huisarts een doorverwijzing gekregen naar de gynaecoloog en wij hebben op 21 augustus een afspraak bij de verloskundige. Ook krijgen we die dag de eerste echo en mogen we langs bij de gynaecoloog.
Ik vind het allemaal dood eng omdat ik zo bang ben dat het mis gaat ! De onzekerheid maakt me gek maar ik probeer te genieten en ervaringen uit te wisselen met andere mamas & mamas to be. 
Gefeliciteerd allemaal! 

Hoi,

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat een spannende tijd... 
Ik heb vorige week zelf een positieve test gehad, en zijn wij in verwachting van ons eerste kindje! Uitgerekend op 5 april. Wij hebben pas 10 september ons eerste afspraak bij de verloskundige. Dan ben ik 10 weken zwanger, dus nog even geduld hebben! Lees graag jullie ervaringen!

Yes wat leuk om te zien dat er al weer veel dames een positieve test hebben gehad afgelopen week. Wanneer jullie het leuk vinden om met meer dames te kletsen wordt dan even lid van de facebookgroep waar al meer dan 20 zwangere dames in zitten. Leuk om ervaringen te delen!
Mommy to be April 2019

Gr Amber

Hallo allemaal,
Wat super om zulke leuke berichten te lezen. Vorige week voor het eerst in mijn leven een zwangerschapstest gedaan en deze was positief! Sinds februari gestopt met de pil na 15 jaar slikken, wat een vergif is het eigenlijk he. Dat merk je nu vooral als je gestopt bent, voordat je cyclus weer normaal is duurt een eeuwigheid. Mijn eerste 28 daagse cyclus was het gelijk raak met behulp van ovulatietesten. Super spannend! Als het goed is ben ik 10 april 2019 uitgerekend. Wanneer ga ik de verloskundige bellen? Nu al? Het voelt nog zo pril en erg spannend. Duimen dat alles goed gaat en we de 12 weken doorkomen!
Liefs,
Laura

Hooi Laura 
welkom op de forum.
ik had vorige week woensdag een positife test en heb gelijk een afspraak gemaakt hoe eerder hoe beter anders kan het nog lang duuren voor dat je een afspraak heb ?

6 weken zwanger
Je bent nu 1½ maand zwanger. Het is haast niet voor te stellen, maar deze week begint het hartje van je baby in je buik voor het eerst te kloppen. Het embryo krijgt het uiterlijk van een gekromde boon.
http://www.anababa.nl/kinderwens/zwanger/zwangerschapskalender/week-6
(Je kunt week verder / terug klikken)

Terug
Bovenaan