Uitgerekend april 2019

Hallo allemaal ?
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!  Wat een hoop kleine wondertjes bij elkaar! ❤️
Afgelopen vrijdag compleet onverwachts een licht positieve test in handen (1e ronde via fertiliteitstraject). Gisterochtend de tweede. Ik kan het nog heel nauwelijks bevatten, maar: wauw!uitgerekende datum is denk ik rond 15 april.
Ik merk voornamelijk weeïge onderbuikspijn, net als voor je menstruatie, wat lage rug pijn en vlagen van misselijkheid. Dat neem ik maar voor lief ;)
Ik hem me ook aangemeld voor de fb-groep, leuk initiatief! ?

Groetjes, Myra

Wat veel meiden al met goed nieuws! Ik hoop dat we t allemaal vast houden?! 
Hebben jullie einde van de dag ook zn moe gevoel en kleine steekjes in de buik? 
Super spannend deze week! Liefs

Ha mede-zwangeren,
Ten eerste allemaal gefeliciteerd! :D
Ik had afgelopen zaterdag maar eens een test er tegenaan gegooid, we moesten namelijk inentingen halen voor onze zuid-Korea reis over n paar weken en had al de hele tijd n apart gevoel zou maar zeggen. En ja, een heel licht streepje, vandaag nogmaals getest, en ja weer positief! Gelijk maar een afspraak bij de verloskundige gemaakt vandaag.
Was best wel onverwacht en ivm onze vakantie niet helemaal gepland. We hadden nl een afspraak staan bij n vruchtbaarheidskliniek einde augustus omdat mijn man na 2,5 jaar geleden een onvolledige cauda-laesie (lage dwarslaesie) tijdens de sex geen zaadlozing kreeg. Slikte al 2,5 jaar de pil niet, want dat maakte allemaal toch niet zo veel uit. Maar aantal weken geleden lukte dat ineens en het was dus blijkbaar meteen raak! Dus onverwacht maar hardstikke welkom!
Wel hopen dat ik me tijdens onze rondreis in zuid-Korea nog beetje prima voel. Tot nu toe wel iets lager energie niveau en raar gevoel in Mn buik, maar nog niet misselijk. 
Sorry, beetje lang verhaal geworden ;) ik ga me ook aanmelden voor de Facebook groep! 
Gr. Cindy

Hoi allemaal,
Vandaag mijn eerste echo gehad en die was helemaal goed!! We hebben een hartje zien kloppen en alles zag er goed uit. Een enorme opluchting, want de laatste weken heb ik regelmatig kleine beetjes bloed verloren.
Ben nu 6 weken en 3 dagen, dat had ik zelf ook ongeveer bedacht. En dus uitgerekend op 30 maart. 
Dat wilde ik graag even delen. Ben zo blij! :)
Groetjes Mlies

Bijzonder Mlies! En wat fijn dat alles goed gaat. Wat kan je je ongerust maken zeg...
Hier ook al flink wat kwaaltjes. Veel misselijk, moe en eigenlijk al 2 dagen wat steken linksonder in mn buik. Maar ik lees dat dat vaker voorkomt. Rekpijn? Ik probeer me er niet druk om te maken. Wat soms lastig is ;)
Leuk om alweer zoveel blije dames te zien! 
Vanaf wanneer vertellen jullie het je naaste familie? Ik verspreek me telkens bijna en op mijn werk moet ik het op kort termijn al vertellen ivm rontgen. Dan vertel ik het toch liever eerst aan mijn familie.  

Voorzichtig meld ik me hier want ik vind het mega spannend. 
Zaterdag had ik een positieve test in handen en de streep was vandaag een stuk donkerder. Morgen is min NOD pas  dus best vroeg  
Na twee MK en een BBZ krijg ik met 6 weken een echo maar vooralsnog durf ik daar nog niet eens op te hopen. Hopelijk komt er een tijd dat ik wel op een roze wolk zit... ga morgen eens alle verhalen van de rest lezen. Gefeliciteerd aan iedereen die ook zwanger is!

Ohh ik ben zoo blij voor je M lies!!!
Dat moment van de echo.. lijkt me zo intens bijzonder als je het hart hoort.. kan al janken als ik eraan denk..

Terug
Bovenaan