Uitgerekend april 2019

Hoi allemaal!!
Hier ook zwanger afgelopen zaterdag positieve test daarna nog twee gedaan en geloof het nu toch echt! Vind het wel eng allemaal echo over 2 weken ben nu ong 5 weken zwanger.. hoop dat alles goed gaat!
Liefs 

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd aan alle zwangeren!
Vandaag op mijn NOD positief getest eerst een gewone test daarna een clearblue die vertelde 2-3 weken zwanger. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik vind het allemaal maar spannend! Wanneer hebben jullie contact opgenomen met de verloskundige?
Liefs

Zo spannend!! Maar zo blij!! Ook ik mag helemaal blij zeggen dat ik en mijn vriend een kindje verwachten begin april! Midden jullie hadden wij te Horen gekregen dat ik mogelijk verminderd vruchtbaar ben door een afwijking aan de rechter eierstok. Nu een maand verder blijkt dat ik toch zwanger ben! En dat binnen 3 maanden! Vermoedelijk ben ik nu een week of 5 zwanger. Allemaal nog heel pril en spannend door wat het ziekenhuis ons had verteld en natuurlijk omdat het ons eerste kindje is ! Helaas moeten we wachten tot 10 september voor onze eerste echo.. wat lijkt dat nog een lange tijd! 

Na dat ik 4,5 week zwanger was contact opgenomen. Zodat ik meer keuze had qua tijd en data! Verder stel dat mis gaat dan kan ik bellen en zijn ze van alles op de hoogte.. hopelijk is dat tweede niet nodig dit keer! Groetjes

Hallo dames, 
Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik mag me ook officieel aanmelden hier. Na 3 positieve vervroegde sensitests ( die  me eigenlijk alleen maar onzeker maakte ) heb ik gewacht tot de NOD en met clearbleu getest. En die was positief. Volgens mijn berekening ben ik uitgeteld op 17 april. Ik vind het allemaal super spannend. Dit is ons eerste kindje! 

Veel liefs

Gefeliciteerd allemaal! Al die positieve testen, wat een super nieuws! Voor ons is het ook ons eerste kindje @Gebruiker10081286. Toch wel spannend. Er komt zo veel op je af! Gelukkig kun je tegenwoordig op het internet zo veel goede informatie vinden, dat is wel heel fijn. Heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Wij hebben over 4,5 week een echo, dan zit ik op 10 weken. Geniet van de zwangerschap!

Hallo dames,
Ook ik verplaats mezelf van het topic nod augustus 2018 naar uitgerekend april 2019 ? 
Het was onze 2e ronde na het stoppen met de pil dus echt ongelofelijk blij dat ik nu al een positieve test in handen had. (3 inmiddels ?) 
Het is voor ons samen ons 1e kindje. Ik heb 2 dochters (tweeling van 7) uit een eerdere relatie. 

Gefeliciteerd allemaal, wat leuk!
Ik heb 2 weken geleden mijn test gedaan en ik kreeg een dikke plus in beeld! Whoohoo!
Mijn datum is 3 April. Wij verwachten onze eerste. Voel me verder heel goed. Ik ruik heel goed en ben wat moe maar verder niets geks. 20 aug komt er iemand van moeders voor moeders en 22 aug heb ik de intake en 8 weken echo bij de verloskundige 
Yay!

Terug
Bovenaan