Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo dames,
ik heb vanochtend een test gedaan en deze was positief!
ik heb 2 maanden geleden bij 7 weken een miskraam gehad. Nou dus gelukkig weer snel zwanger want we proberen al 2 jaar zwanger te worden.
Leuk en fijn om er op een forum al over te kunnen praten.
Hoi allemaal! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!?
Ik mag me hier ook melden. Veel sneller dan we gedacht hadden ben ik zwanger van ons 1e kindje. Heel bijzonder en we zijn ziels gelukkig.
Volgens mijn berekening ben ik 16 april uitgeteld. 3 september hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige.
Ik zou je graag aanmelden bij de favebookgroep. Weet iemand of mijn vrienden dit dan te zien krijgen op hun tijdlijn? We willen het namelijk nog even geheim houden.
@ cvdb en @ vlinderlavendel, de groep is inderdaad besloten, alleen leden kunnen zien wie er lid is en wat er geplaatst wordt. Inderdaad wel spannend op zn FB pagina! Ik zelf heb t even getest met de FB van mijn vriend, maar niks te vinden?
Jaaaaaaaaaaaaa wij zijn zwangerrrrrrrr!!!
Uitgerekend op 22 april 2019
Ik kom gezellig bij jullie mee kletsen en lezen met al jullie ervaringen en andere kwaaltjes..