Uitgerekend april 2019

Hoi Allemaal.

net de eerste echo gehad en 6+1 weken. Zou betekenen uitgerekend op 7 april. Eerste zwangerschap en toch best wel spannend

Hallo dames, 
Voor iedereen natuurlijk van harte.
Ik meld me ook gezellig. Afgelopen vrijdag terug gekomen van vakantie en ik kon niet langer meer wachten met testen omdat ik me zo kut voelde?. Gisteren was mijn NOD
En ja hoor was 1-2 wkn zwanger?. Helemaal blij natuurlijk. Ben nu 4 wkn en 1 d ag. En ben 22 april uitgerekend als alles goed mag gaan! 
Heb aankomende maandag al eerste afspraak met verloskundige dit ook ivm dat  ik enorme last heb van obstipatie?. Dus een extra controle wat ik zelf erg fijn vind. 
Heb geprobeerd om op de facebook pagina te komen, maar deze pakt ie niet?. Zal later nog eens proberen!!

Hoi hoi meiden!
Ook hier zijn we zwanger! vandaag (inmiddels gisteren) en die gaf 2-3 aan! Ook al gebeld met de VK en mag 11 september heen! Dit wordt een soort van vroege echo omdat ik in december 2017 en maart 2018 beide keren een miskraam heb gehad! Ik ben dus blij en super bang tegelijkertijd! 
Tot nu toe voel ik me goed! Wel enorm last van rommelende darmen en af en toe wat misselijk. en wat pijn in de buik af en toe! 
Nu hopen dat deze blijft plakken! 

Gefeliciteerd allemaal met de positieve testen. 
Ik ben vandaag 5 weken, super pril. Maar ben zo bizar moe. Herkennen jullie dit? Wat zou beter zijn, af en toe een dutje of uitstellen en een uurtje eerder naar bed. Verder gelukkig nergens last van. 

ja zeker ken ik het!
doe bijna niks anders meer dan werken grr
hoe kut het ook is, omdat jr eigenlijk nog dingen in huis wilt doen etc, je zult voor je kleintje toch wat toe moeten geven.. probeer wat uit.. pas was het echt extreem en ben ik toen ik zes uur thuis kwam gaan slapen, acht uur wakker geworden, avondeten op en gedoucht en weer gaan slapen.
nu ga ik rond 21 00 uur naar bed wanneer mijn wekkertje om 05 00 uur gaat en helpt mij om alert mijn werkdag door te komen, daarna doe ik alles op standje tranquilo zodat ik toch nog iets doe in huis.. ook een huwelijk aan het voorbereiden dus genoeg dingetjes voor te regelen ,-)
dus lekker even als een oud wijf gedragen en op tijd slapen zodat je je verder niet helemaal nutteloos voelt hihi.. en vergeet vooral niet; het mag! het moet juist!! er groeit een wondertje in je!!!

Hallo allemaal! 
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Zelf ook zwanger van de tweede! Als alles goed blijft gaan, eind april uitgerekend! 
Graag zou ik ook bij de fb groep willen, maar aangezien die geheim/besloten is, mag ik de pagina niet zien, wat natuurlijk logisch is ;) 
Kan iemand mij toevoegen? 

Gefeliciteerd! Op pagina 10 van dit topic staat er bij Amber heel groot mommy to be april 2019 (in het groen) als je daarop klikt kom je bij de facebookpagina

Terug
Bovenaan