Uitgerekend april 2019

Ha lieve dames.

Ook ik had vanmorgen een postieve test in handen van Sensitest.
Durf het eigenlijk nog niet te geloven maar de twee streepjes waren duidelijk.

Ik hoop rond 25 April uitgerekend te zijn.

Gr Mattanja B

Hoi dames,

Ook wij verwachten ons eerste kindje in april?! Super spannend allemaal. Op 5 september hebben we de eerst echo. 
Ik heb verder nog niet echt last van kwaaltjes behalve dat ik super moe ben en de hele dag honger heb. Hoe zit dat bij jullie?

Hallo allemaal,

Iedereen gefeliciteerd!!
Ook wij hebben sinds vorige week woensdag een positieve test! Was toen 3 weken en 6 dagen.. en is nog steeds positief! Ben als het goed is nu 5 weken en 2 dagen. 18 april uitgerekend.
Klachten zijn er al, opgezette /gevoelige en licht pijnlijke borsten, krampen in onderbuik en moeier dan normaal.. En heerlijke stemmingswisselingen haha
Onze echo krijgen we 3 september. Heel spannend want vorig jaar dec een missed abortion gehad met 11 weken met een hele lange nasleep van 2 curretages en 2 hysteroscopien.. mijn 1e ongesteldheid hierna was 12 juli.. En nu gelijk hierna positief getest. Dus hopelijk krijgen we nog een extra echo met 10/ 11 weken om de spanning wat weg te nemen.. ga het in ieder geval wel aanvragen.
Ik hoop dat iedereen een zeer voorspoedige en gezonde zwangerschap tegemoet gaat!
Groetjes chan 

Hoi allemaal! 
Ik sluit me graag aan bij jullie! Ben zwanger van de tweede. Volgens de officiële berekening 30 maart, maar ik heb een lange cyclus dus ik kom zelf op 6 april uit. 30 augustus de intake en eerste echo. Vind het maar spannend tot dan..
Kwaaltjes behalve vermoeidheid gelukkig niet echt last van. 
Groetjes!

Ik zou het trouwens leuk vinden om me aan te sluiten bij de Facebook groep, maar de link werkt bij mij niet.. hoe kan ik me aanmelden? En hij is geheim he, voor de zekerheid aangezien behalve opa en oma's niemand het weet. 
Heb van de zwangerschap van mn zoontje ook zo'n geheime groep nog steeds. Super leuk en vrij klein en overzichtelijk gebleven doordat hij altijd geheim is gebleven

Hoi allemaal!
Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd! Ik sluit me graag aan :) Mijn vriend en ik verwachten ons eerste kindje. 12 september hebben we de eerste echo, naar verwachting ben ik dan een week of 8 op weg.
Hoe gaat het bij jullie allemaal? Afgezien van af en toe wat rugpijn, gevoelige tepels en behoorlijke opvliegers voel ik me tot nu toe prima.

Groetjes! 

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb me ook maar aangemeld, want het is toch wel prettig om verhalen mee te lezen van vrouwen in dezelfde situatie. Ik ben er op vakantie achtergekomen dat ik zwanger ben. Ik ben bijna zes weken. Nog superpril dus en echt wel heel spannend. Het is mijn eerste zwangerschap, dus geen idee wat ik zou moeten voelen of niet. Ik voel heel weinig, maar heb gelezen dat dat heel normaal is. Wat ik me wel afvraag is in hoeverre je je moeders zwangerschap als richtlijn kan gebruiken. Mijn moeder lusste gelijk vanaf het begin van haar zwangerschappen geen koffie en hetzelfde gold voor mijn oma. Ik ben nog steeds dol op koffie (hoewel ik de hoeveelheid per dag direct gereduceerd hebt :)). Toen mijn moeder zwanger was en wel koffie lustte, wist ze gelijk dat er iets niet goed was. En ze kreeg gelijk. Weten jullie in hoeverre een zwangerschap kan lijken op die van je moeder? 

Terug
Bovenaan