Uitgerekend april 2019

Hoi allemaal, ik sluit me ook graag aan op de fb pagina. Wat is de naam ervan? 
Ik ben in verwachting van ons 3e kindje. Ongeveer 17 april uitgerekend. 

[quote quote=10101933]Weten jullie in hoeverre een zwangerschap kan lijken op die van je moeder?[/quote]
Mijn moeder zegt altijd dat ze zich nooit beter als toen ze zwanger was. Dat heb ik niet.. maar ben net als haar en de vorige keer niet misselijk, wel erg moe. 
Wat betreft bevalling leek het wel aardig.. behalve dat ik van begin tot eind maar 1 minuut tussen de weeën had. En bij vriendinnen die het weten van hun moeders kwam dat ook aardig overeen. 
Ergens hierboven staat een mailadres om je aan te melden bij de fb groep. Heb ik gisterenavond gedaan, maar zit er nog niet in. 

Hoi allemaal,
Ik sluit me heel graag aan bij jullie!
Ik ben voor het eerst zwanger en ooo wat is het rete spannend. Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger. En heb wat last van krampen in mijn onderbuik. 10 september de eerste echo, ik kan niet wachten !! Ik kan het nog steeds niet geloven :)!
Heel fijn om dit hier te kunnen delen.

Groetjes !!

Ik mag me hier ook melden! Wij zijn zwanger van ons 2e kindje en uitgerekend op 21 april. Toch weer erg spannend allemaal. Kan niet wachten tot de 1e echo op 6 september! Gelukkig geen kwaaltjes alleen erg moe dat had ik bij mijn 1e ook. 

Ik mag me hier ook melden! Wij zijn zwanger van ons 2e kindje en uitgerekend op 21 april. Toch weer erg spannend allemaal. Kan niet wachten tot de 1e echo op 6 september! Gelukkig geen kwaaltjes alleen erg moe dat had ik bij mijn 1e ook. 

Terug
Bovenaan