Hi toekomstige moeders, gefeliciteerd allemaal. Ik ben nieuw hier en ook uitgerekend in april 2019 (5 april). Ik had vooral een vraag aan jullie, of nouja ik ben een beetje op zoek naar herkenbaarheid, want ik merk vreemd gedrag op bij mezelf.
ik ben geregeld misselijk, maar moet niet overgeven. Verder houd ik echt van lekker en gezond eten, maar nu ik mij zo moe en misselijk voel voel ik me ook moedeloos. Ik weet niet zo goed waar ik nou echt van opleef. Sporten lukt ook even niet meer door gebrek aan energie (of zit dat tussen mijn oren?).
Dus wat doe ik?
Ik eet best wel veel, op het moment dat ik eet voel ik me niet zo misselijk, en het is helaas geen broccoli of veel groenten (ik moet er niet aan denken terwijl ik het normaal lekker vind). Ik eet veel brood met kaas en pindakaas en soms opeens zoet en vetter avondeten dan normaal. Ik eet echt teveel energie en ik kan niet zeggen dat ik er van geniet ofzo, maar ik weet verder niet zo goed wat te doen met de verveling, moeheid en misselijkheid. Dit is blijkbaar hoe ik het doe. Niet zo gezond voor de baby en mezelf lijkt me. Ohja het gekste van alles ik weet wel hoe het moet (heb een opleiding in voeding, maar puntje bij paaltje voelt het gewoon als een zooitje).
ps. begrijp me niet verkeerd, dit is niet het ergste dat er is, maar gewoon wel een vervelende kwaal ofzoiets. Ik vroeg me af wie herkent het, heeft spoortgelijke ervariven of heeft goede tips?
xx Aleida