Uitgerekend april 2019

Fijn dat er een nieuwe groep is aangemaakt!
Ik wacht enkel nog even af om me hier bij aan te melden.. weet niet of ik er nog bij hoor.. heb helaas afgelopen zondag bloed verloren ? gister niet meer. Was wel bloed zonder pijn en zonder stolsels maar het was dus wel bloed. De verloskundige zit er gelukkig wel bovenop, het kan 50/50 zijn. maar tis zo onzeker nu allemaal zeker na al die ellende en onzekerheid die we al hadden gehad.. ik krijg nu een vervroegde echo om te kijken hoe het gaat, mag volgende week woensdag komen. Maar de onzekerheid of er nog wel een ini mini in me zit vreet echt.. 
Groetjes chan

Goedemorgen ,
Gisteren 2 testen positief vanochtend waren er 3 positief. Dus na 5 testen kan ik ook zeggen dat ik toch echt zwanger ben. 
In maart een miskraam gehad dus dit maakt het ontzettend spannend. En kon ik het ook amper geloven 
Het is nog pril ik denk 5 weken volgens berekeningen. Dus nog even wachten dan bellen met de verloskundige. 23 april uitgerekend 
Gelukkig voel ik me niet ziek. Alleen vaak plassen en pijnlijke borsten. 

Hoe gaat het met jullie allemaal ? 

Mvg Naomi  

@Aleida Ik herken het! Ik ben de eerste 5 maanden van dit jaar 16 kilo afgevallen door een gezond eetpatroon.. sinds de zomer stabiel omdat we nu meer lekker gaan lunchen of ijsjes eten. Sinds een paar weken heb ik ook echt eetbuien.. ook door de vermoeidheid. En dan eet ik niet mijn yoghurt met fruit, maar vooral dingen met kaas heb ik erge trek in, kaascroissantjes, kaassoufflees, maar ook lekker suiker... Ik probeer er op te letten, maar vind het erg lastig.. Hopelijk gaat het over als ik war minder moe ben. Probeer voor nu wel groente bij het avondeten te eten, volkorenbrood tussen de middag en fruit tussendoor...

Hallo allemaal,
bij het uitblijven van de menstruatie vorige week donderdag een testje gedaan. En ja hoor positief. Gewoon een mega knal test hoefde die minuut niet eens te wachten het was direct te zien. Heeft dat nog te maken met de zwangerschapsduur? Deze zwangerschap was niet gepland maar wel heel gewenst. Wij hebben al 3 kinderen van 7,3 en net 1 het vergt dus wat creativiteit en aanpassingsvermogen maar ik ben er zeker van dat het helemaal goedkomt. Behalve dat ik erg moe ben en zere borsten heb heb ik verder nog nergens last van en zijn we van de eerste schrik bekomen. Als het goed is ben ik rond 22 april uitgerekend. Maar bij de laatste twee eerder ingeleid vanwege zwangerschapsdiabetes. 

Hoi meiden! 
Ik mag me hier ook aanmelden!
Ik heb afgelopen zaterdag, 1 dan voor nod, positief getest ^^ het is voor ons de eerste dus ik vind alles ook super spannend. 
Ben eigenlijk continue lichtjes misselijk, veel sneller moe, en mn stemmingswisselingen maken mn vriend gek xD
Eerste echo op 19 sept, en ik zou nu op 4,5 week zitten. Dus uitgekekende datum voorlopig op 28 april ^^
Ik zou graag op fb ook lid worden maar ik kan de groep niet vinden. Link werkt niet helaas

Fijn om de herkenning te lezen Eriss! Het is inderdaad vervelend op deze manier, ik hoop ook dat jij weer de energie en balans vindt.
En je hebt gelijk groenten en volkorenproducten zijn echt belanhrijk. De groente verwerkt ik inmiddels in smoothies want dat lukt wel als ik misselijk ben. Verder ga ik proberen niet (nog eens een week) mee te gaan in de futloze spiraal. Ik merk dat het helpt om (sociale) activiteiten gewoon in te plannen ondanks de moeheid. Het leid goed af van het moe en misselijk zijn.

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, ik ben nu bijna 5 weken zwanger. Heel leuk! Maar ook spannend. Ik weet nu een week dat ik zwanger ben, maar heb sinds een paar dagen, gele/wit klonten in mijn ontlasting( niet zo smakelijk) en ook zit er lichtrood slijm in. Wie weet wat dit kan zijn, of heeft er ook ervaring mee, ik wordt hier er onzeker van. 

Terug
Bovenaan