Uitgerekend april 2019

@Aleida, heel herkenbaar jouw klachten. Ook ik heb een voedingsopleiding achter de rug, een gezond eetpatroon, voldoende bewegen. Maar sinds ik zwangerschapsklachten begon te krijgen ben ik van de regel af. Tegen de misselijkheid helpt eten, er moet dan direct wat in. Inmiddels heb ik genoeg gezonde snacks klaarliggen. Maar het zicht op hoeveel ik eet is eraf, en ook ga ik me nu meer te buiten aan koekjes, etc. De misselijkheid lijkt heel sterk op: beroerd van de honger-gevoel = nu moeten eten. Bewegen doe ik minder door vermoeidheid. Ik voel me overigens wel beter na een stuk wandelen of fietsen.
Ik zie mezelf langzaam groeien (behalve mijn buik!), dus heb besloten om de maaltijden wat meer te gaan plannen weer. Langzaam leer ik de misselijkheid een beetje kennen en stop niet direct meer wat in m'n mond.
Gelukkig kan ik nog steeds eten wat ik altijd deed, maar de geur van bijvoorbeeld gebakken eieren of sinaasappels staat me nu ineens erg tegen. Als ik het wel eet, dan gaat het gelukkig goed.
Gisterochtend had ik opeens hartkloppingen. Ik was dorstig, had waarschijnlijk te weinig gedronken. Ik ben rustig gaan zitten, heb een aantal glazen water en wat zout genomen en na een uurtje was het weer normaal. Wel schrikken, maar niets om me ongerust over te maken als ik zo op internet lees. Ik vermoed dat het kwam door de dalende bloeddruk dit semester en te weinig gedronken waardoor m'n hart wat aan het zoeken was. Tot nu toe geen kloppingen weer gehad.
Herkennen jullie de hartkloppingen?

[quote quote=10102837]Gebruiker10088033[/quote]
Mijn ontlasting is ook anders, dunner. Ik denk dat het bij mij komt door het sterkere maagzuur waardoor de vertering in de darm wat minder verloopt. En ik eet vaker, m'n lichaam heeft minder tijd om alles goed te verteren. Ik blijf wel goed drinken, omdat progesteron zorgt voor een vertraagde darmwerking en ik obstipatie wil voorkomen.
Bij twijfels over evt. bloed in de ontlasting altijd even de huisarts bellen.

[quote quote=10102442]Aangezien er geen reactie wordt gegeven, zal ik een aparte Geheime groep aanmaken op Facebook. Stuur een mailtje met je naam en woonplaats waaronder ik je kan vinden op Facebook, dan voeg ik je tijdelijk toe als vriend, om je lid te kunnen maken van de Facebookpagina. Email: april2019babies@hotmail.com[/quote]

Voor degenen die de Facebook groep zoeken. Hij is geheim dus niet te vinden. Er is ook een andere groep maar daaruit werd niet meer gereageerd dus er is een nieuwe gestart.

Sinds 7.5 week erg misselijk. Ik moest veel kokhalzen. Sinds vorige week ook erg veel overgeven. Toen heb ik zetpillen gekregen van de huisarts. Het werd ietsje beter. Nu ben ik precies 9 weken zwanger. Vanmorgen ging ik naar toilet, en was er een soort dikke afscheiding, het leken wel een soort vliezen. Kan dit komen door de zetpillen? Of zou het toch mis zijn? Ik heb verder geen bloedverlies. Ik moet alleen veel plassen sinds vanmorgen. 
Ik hoop dat iemand dit herkent.. 

Eergisteren eerste echo gehad. Zo bijzonder op te zien! Het is nog maar een vlek maar het hartje klopt enthousiast! De uitgerekende datum is bijgesteld naar 6 april, dit is de geboortedatum van mijn overleden vader dus ik moest natuurlijk even flink huilen, zo bijzonder (L)

Wat fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen LindaDL!
En wat een dubbele lading heeft je uitgerekende datum ! Ontzettend mooi maar ook verdrietig tegelijk. 

@cha m ik verlies al een week s’ochtends bij het afvegen bloed! Afgelopen maandag bij de vk geweest. En deze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Het komt vaker voor en zolang je geen buikpijn hebt en stolsels verliest  is er niks aan de hand. Je baarmoeder houd dan een grote schoonmaak (zo zie ik het dan maar) om een mooi schoon bedje voor je klein hummeltje te maken. 
Wel krijg ik ook een vervroegde echo met 6 wkn en 2 dgn. Om mij meer gerust te stellen, want tuurlijk maak ik me ook wel een beetje zorgen! Maar ik zelf houd hou vast bij de gedachte dat alles gewoon goed is! En dat we volgende week een kloppend hartje te zien krijgen!!

[quote quote=10103281]Wat fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen LindaDL! En wat een dubbele lading heeft je uitgerekende datum ! Ontzettend mooi maar ook verdrietig tegelijk.[/quote]
Dankjewel! Het is vooral heel mooi, ik moest huilen van blijdschap. 
Xxx

Terug
Bovenaan