Uitgerekend april 2022 met tabel

@mvdf haha ja ik zag de bui al hangen, was in elk geval blij dat we al klaar waren met eten? nee geen idee, het zou hele dunne afscheiding kunnen zijn geweest of misschien toch urine. Maar zo rook het niet. Had er ook echt 0,0 controle over.

De ramen zijn boven nu in elk geval gezeemd? Morgen avond komen ze nog 2 schuifdeuren hangen en een nieuwe wc. Nog even wat dingen strijken en de kamertjes van de kids opruimen en dan ben ik wel aardig tevreden denk ik? Mijn vriend snapt mijn nesteldrang niet haha. Zei ook tegen hem dat gaat een man noooit snappen alleen zwangere vrouwen snappen dat.

Ik had het bij de 1e al veel eerder, maar hier was nog zoveel wat moest gebeuren van de verbouwing/verhuizing dat ik dat lang niet overzag. Dus het is echt last minute allemaal?
Mijn oudste is met 40+5 gekomen. Dus 41 zou best kunnen? met hoeveel weken is jou 1e gekomen?

Wat een fijn idee dat je in elk geval kan en mag wachten tot ze uit zichzelf komt als alles zo goed blijft gaan. Ondanks dat het een zkh bevalling wordt mag ze het in elk geval wel zelf aangeven wanneer ze komt. Ben je er nog uitgekomen met de geboortpakjes? Moet je eigenlijk nog een nachtje blijven als ze geboren is? (Misschien heb je dat al verteld, maar heb t niet opgeslagen)

@zonnekruid, welkom! Poeeh respect.. 3 kids onder de 4? Ben al benieuwd hoe t gaat met 2 kids haha. Hoe vindt de oudste het? Die krijgt het al wel mee denk ik? Nog een beetje vol te houden de laatste loodjes?

@Lewis... dat klinkt als een fijne dag! Hoe doet de kleine het? En hoe voel jij je inmiddels?

@Milu... het ergste is nog, heb je de hele dag met pijn en moeite van alles en nog wat in huis gedaan, wordt het niet eens opgemerkt of meteen daarna weer in de oude staat terug gebracht (vies). Ze snappen er echt niets van die mannen. Ik ga morgenvroeg nog even alles na van boven tot beneden en woensdag morgen komt mijn zusje nog even helpen voor de laatste dingetjes. Daarna ben ik er denk ik ook wel klaar mee.
Als er dus een ballon geplaatst moet worden, dan afhankelijk van hoe snel dat werkt, moet ik wel een nacht blijven. Na de bevalling geen idee? Ligt eraan denk ik hoe de kleine het doet en ikzelf natuurlijk. Mijn oudste kwam met 40+2, een 2e komt toch meestal wat eerder?
Ik keek toevallig nog even naar het geboortepakje en het is van een Spaans merk maat 0, dat komt overeen met hier rond de 44/46. Dus zit denk ik wel goed. Neem voor de zekerheid ook nog wel wat andere pakjes mee. Morgen de ziekenhuis tas maar inpakken. Jij bent wel echt die hard met nog even een schuifdeur en wc plaatsen, dat is een hele verbouwing nog haha. Tijdens het verlof van de oudste had ik indd alles veel eerder op orde en was ik de laatste weken alleen maar aan het lunchen e.d. maarja niet te vergelijken.

@Zonnekruid gek dat het reageren niet lukte al die tijd. Volgens mij was ik dat van die rectale thermometer, maar heb inmiddels een digitale aangesv

Oeps foutje... een digitale dus. Mij ook niet meer gezien met zo'n ding in m'n achterste.

Oh en klossen nog niet in huis, ook morgen nog even halen.

@mvdf mijn vriend ziet dat gelukkig wel haha alleen de kleine heeft er lak aan.. die zit dan weer met z'n vieze vingers tegen een raam ofzo?

De deuren en wc laten we hangen door iemand, hebben wat dat betreft allebei 2 linkerhanden. Dat maakte het de laatste tijd ook zo lastig omdat we afhankelijk zijn van andere..

Als je zometeen alles weer een keer hebt gedaan is het ook een kwestie van bijhouden. Dat maakt het ook wel een stukje makkelijker. Was je al lekker gaan lunchen?

Misschien sowieso niet verkeerd om meerdere pakjesv mee te nemen, moet je toevalig en nachtje blijven en ze spuugt iets onder dan heb je nog iets voor haar.

Haha zou die klossen nog wel even gaan halen ja? heb van de week zn douchekruk gehaald.

Wanneer moet jij je melden als je bevalling begint? Je 1e ging best snel toch? Moet je je meteen melden als het begint?

Haha ja die vingers en lipjes op de ramen... zo blijven we aan de gang. Hopelijk wordt alles dan ineens goed en snel geplaatst, kan dat ook weer van je lijstje.
Ik ben nog niet gaan lunchen, wilde eigenlijk vanmorgen even met een vriendin afspreken maar het is zo'n rotweer en zij heeft haar kleine thuis en die van ons zit nu op het kdv. Misschien volgende week nog als het kan ;-) ?
Bij de eerste was ik van begin tot eind in nog geen vier uur klaar, dus weet ook niet zo goed hoe ik dat dan moet gaan doen. Durf dan ook niet echt met weeën de auto in te gaan ofzo. Heb nog geen bevalbespreking gehad in het ziekenhuis eigenlijk. Verwacht dat donderdag en anders vraag ik dat zelf even na hoe en wat te doen. Ik neem aan dat ze mijn voorgeschiedenis wel gelezen zullen hebben. Hier de laatste kiezen bij de oudste, man man man. Ze poept echt vijf tot wel acht keer per dag en nu ook weer veel wakker snachts. Nooit echt een doorslaper geweest maar ze heeft er blijkbaar toch goed last van, zielig maar met die buik bij haar in het peuterbed ligt niet meer zo fijn. Heb nu gezegd dat als ze meer dan 2x komt ze gewoon bij ons komt liggen, kan ik tenminste nog een beetje fijn slapen. Zei al tegen mijn man voor de grap; het logeerbed op zolder is de komende tijd voor jou, slaap ik met baby en oudste wel samen in een bed haha

Nou het weer is idd niet perse lekker? het weer van 2 weken geleden beviel me wel. Zeker ook met een kleine thuis. Dan ga je wat makkelijker nog even naar buiten, naar monkeytown ofzo werkt ook niet met die dikke buik?

Toch is even thuis zijn en lekker serie kijken ook wel lekker. Kan je die rust wel een beetje vinden?

Dat stond me nog bij ja dat jou bevalling toen zo snel ging. Zou het idd wel even aankaarten. Wie weet begint het van de week wel. Dan is het goed om te weten wat je moet doen.

Ai die tanden zijn zo verschrikkelijk ? hier kwamen er vorige week ook 2 kiezen door, maar gelukkig niet zoveel poepbroeken als die van jou. Zijn vaak ook nog van die smerige? Is ze al zindelijk? Vorige keer had hij dus z'n vieze broek en was ik heel blij dat hij nog niks op een potje doet?

Hopen dat de 2 kids elkaar niet gaan afwisselen 's nachts.. als ze dan toch wakker zijn laat ze dan maar samen wakker zijn?
Haha zou het omdraaien, je man in bed leggen met de kids en zelf lekker slapen?

Volgens mij wordt het volgende week weer beter qua weer... maar dan liggen we misschien in het kraambed haha.
Ik wilde eigenlijk vrijdag nog wel even met dochter een ochtendje naar Ballorig, denk nog even een keer wat leuks met haar doen voordat dat er echt even niet meer in zit. Ze poept en plast thuis vaak wel op het potje. Ik moet zeggen dat ik er nog niet zo actief mee aan het trainen ben, maar ze geeft altijd wel aan wanneer ze moet. Heb wel gemerkt dat ze houdt van hoekjes in huis om daar te poepen dus de potjes staan in de hoekjes. Eerst had ik het pal voor de tv, maar snap ook eigenlijk wel dat het fijn is om een beetje op een rustig plekje te poepen, doen wij natuurlijk ook haha. Buiten geef ik haar wel een luier om, maar meer voor gemak en luiheid. Ik ga haar in ieder geval niet pushen, het komt wel. Stel je voor dat je er dus ook nog uit moet om bedden te gaan verschonen, no thanks.
Ik ben dus weer van plan borstvoeding te geven dus is manlief dismissed voor de nachten. Mag hij mooi ergens anders en dan kan ik in de ochtend uitslapen. Denk dat we zo'n deal gaan maken. De toilet al geplaatst?

Ohja zie nu ook dat het dan lekkerder wordt. Toch ergens wel grappig dat je eigenlijk geen idee hebt wanneer het begint. Ben daar nu meer mee bezig dan met de 1e. Maar komt ook omdat ik veel van die laatste kwaaltjes heb.. bij de 1e nergens last van. Dus dan denk je hmm zou dit wat kunnen zijn?

Is Ballorig een beetje het zelfde als monkey town? Hoe oud is jou dochtertje nu? Snap wel dat je ze buitenshuis een luier aan doet, lijkt me echt irritant als je net ergens bent en ze moeten plassen. Zeker in het begin allemaal nog.
Wij hebben een potje in de badkamer staan, maar hij zit er hooguit 2 tellen op. Hebben hem bewust ook niet zitten pushen oid. Zeker met de 2e op komst. Geen zin om straks weer van vooraf aan te beginnen. En ergens is t ook wel even gemak?

Haha klinkt ook wel als een goeie deal. Kan hij wel thuis werken of z'n werktijden een beetje zelf inrichten?? Kun je zelf in elk geval ook even rustig op starten.

Nee alles wordt vanavond gehangen. Dus ben erg benieuwd. Die wc zal vast wel goedkomen. Ben vooral benieuwd naar de deuren. Betekent namelijk dat onze slaapkamer dan ook klaar is?

Terug
Bovenaan