Het gaat vandaag gelukkig wel weer een stuk beter. Gisteren was echt een verschrikkelijke dag. Maar denk dat we nu de goeie lijn te pakken hebben. Net even een rondje gelopen, maar heb lichamelijke mega veel ingeleverd. Niet dat t geweldig was, maar toen ik de straat uit was voelde ik het al in m'n benen. Dus komende dagen maar een beetje meer gaan wandelen.
Nou jeejtje @mvdf wat een rollercoaster allemaal ? kan me heel goed voorstellen dat je opgelucht bent dat je niet akkoord bent gegaan met een inleiding. Anders was ze er nu al 2 weken geweest ofzo? Neem aan dat de verloskundige je toch wel weer wil terug nemen? Je bent daar tot best laat in je zwangerschap ook nog geweest.
Dit zal wel een hele opluchting zijn?
Heb je inmiddels al wel de klossen in huis?
Nou jeejtje @mvdf wat een rollercoaster allemaal ? kan me heel goed voorstellen dat je opgelucht bent dat je niet akkoord bent gegaan met een inleiding. Anders was ze er nu al 2 weken geweest ofzo? Neem aan dat de verloskundige je toch wel weer wil terug nemen? Je bent daar tot best laat in je zwangerschap ook nog geweest.
Dit zal wel een hele opluchting zijn?
Heb je inmiddels al wel de klossen in huis?