Uitgerekend april 2022 met tabel

Oh Lewis wat verschrikkelijk ? Snap dat je weggelopen bent. Wanneer krijgen jullie de uitslag van de lumbaalpunctie? Hopelijk slaat de antibiotica heel snel aan!

Gelukkig is je eigen moeder in huis en niet je schoonmoeder. Heel veel sterkte!!??

Oh Lewis wat erg! Krijg helemaal kippenvel van jouw verhaal. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en knapt de kleine snel op. Heel veel sterkte!

De uitslag is er. Het is een virale hersenvliesontsteking, en een secundaire bacteriele luchtweginfectie. ?
Ik ben me kapot geschrokken. Ze lijkt goed op de antibiotica te reageren, ze ademt beter vandaag en de koorts is nagenoeg weg. Ik hoop zo hard dat het nu de goede kant op blijft gaan. Mn meisje! Ze ligt hier aan de monitor met stickers en kabels en een infuus aan haar handje. 
Wtf... Hebben we een makkelijkere baby, nou dit weer. Heb gister ook de tweede verjaardag van de oudste gemist. Voel me daar ook schuldig over. Al weet ik dat dit veel belangrijker is en dat zij een datum toch niet snapt. We vieren het later wel. Maar goed voelt het niet.

Wow Lewis, dat is schrikken zeg! Hoe kan ze dat opgelopen hebben? Wat een hel moet dat zijn om je baby zo te zien. En wat kunnen ze er nu aan doen behalve antibiotica? Of is dat hetgeen het zou moeten verhelpen? Dit is echt de schrik van elke moeder. Ik leef met je mee. En ik hier maar zeiken om het niet willen slapen van de oudste, dan plaatst dit alles wel even in perspectief. Heel veel sterkte!

Pff dat is wel echt even schrikken. Fijn dat de antibiotica aan lijkt te slaan. Lijkt me idd heel lastig om je kleine meisje zo te zien? heb veel aan jullie moeten denken?

Wat je zegt idd @mvdf. Liever wat slapeloze nachten door een kind dat niet wil slapen dan door een ziek kindje.

@lewis hoe gaat het nu met je dochtertje en met jullie?

Wij zijn aan t worstelen met de voeding. Hij mag 90-120 maar de laatste flessen komen niet verder dan 60-70.. hij valt steeds in slaap tijdens de fles. Verschonen hem dan wel tussendoor, maar heeft weinig effect. Zijn lang bezig met de flessen met als gevolg dat hij dan dus ook vaak een keer gaat spugen. Alsof het hem echt teveel is. Maandag heb ik de intake met het CB. En wil ik hem ook even laten wegen. Kijken of hij wel aankomt überhaupt.

De oudste begint ons nu echt wat uit te dagen, zeker nu we zo lang bezig zijn met de fles en als je dan alleen bent. Geen erge dingen, maar vooral baldadig gedrag. Met zn karretjes ergens tegenaan rijden enz. En dan heb je je handen vol en kan je niet voldoende corrigeren?

Nachten zijn ook nog wisselend. Tot de nachtfles slaapt hij wel goed, maar daarna is het een verrassing. Vannacht ging het gelukkig wel weer goed dus even wat uurtjes kunnen maken. Van de week was het echt drama.

Zo dat was mijn klaagzang weer? Hoe is het met jullie??

Ben bang dat hij misschien spruw heeft? kan het niet goed zien, maar er lijkt achterin een lichte witte aanslag op z'n tong te zitten. Weet niet of dat van de melk vandaan komt of spruw. Dus maar even in de gaten houden. Verklaard wel z'n slechte drink gedrag. Zit nu weer een fles te geven na 1,5u die naar half op gedronken wordt

Terug
Bovenaan