Wauw wat een berichten, ik heb even een inhaalslag te maken zie ik 😉
@Lewis wat mooi dat je zo open bent geweest en dat dit ook zo positief heeft uitgepakt op je werk. Ik heb een aantal mensen in de omgeving (lang na dato) verteld over de miskraam. Een aantal weten van onze kinderwens en een enkeling blijft het simpelweg nog steeds vragen zonder dat ze in de gaten hebben hoe pijnlijk zoiets kan zijn. Toen ik zelf wat meer open werd nam dat (bij mijn naasten) ook wel af.
@Mintie, ik sta ervan versteld hoeveel wij aan spullen krijgen. Met name de grote zaken komen al van hele dichtbije familie die op de hoogte zijn (natuurlijk wel pas als alles goed blijft gaan), dat scheelt al veel in uitgaven. Nu moet ik zeggen, een aantal dingen kan mijn inziens ook prima via marktplaats/2e hands en dat scheelt natuurlijk veel in de kosten. Het gaat er soms ook niet om hoe iets eruit ziet, de liefde is het belangrijkste.
@Mylwen, de lazyfitgirl methode is mogelijk een aanrader (niet persee voor nu - mogelijk voor later). Ik merk dat ik veel gezonder eetpatroon heb gekregen en bewustere keuzes maak op het gebied van voeding. De boekjes kun je gratis in je mailbox krijgen als je je aanmeld op dat linkje.
@Flups, gefeliciteerd!