Dat herken ik heel erg van mijn vorige zwangerschap Mylwen. zelf heb ik geen overgewicht, ik kan me voorstellen dat het voor jou extra lastig is.
Ik was 24/7 misselijk tot op het randje van spugen. En het enige dat echt goed viel was mc donalds. Heel gek, want ik eet juist veel plantaardig en was al jaren niet bij de mc geweest. En sinds de misselijkheid over was ook niet meer. Maar in die periode stond ik mezelf elke week 1 keer toe.
Verder at ik veel hartig beleg op brood. plantaardige pate'tjes en spreads. En heel licht verteerbare groenten ging nog wel. Wortels uit een pot, kapot gekookte bloemkool enzo. Mandarijnen en druiven vielen oke, als ik het bij brood at. Heb toch altijd wel geprobeerd gezond te eten, maar met salades, kruidige curries, bonen en soepen enzo hoefde je echt niet aan te komen. Heb ik die tijd wel iets vaker vlees of vis gegeten, en tosti's en broodjes kroket. Moest toch iets eten dat er niet weer uit kwam. Tussendoor knaagde ik soepstengels en rijstwafels.
Het is erg zwaar als je hele dagen zo misselijk bent, sterkte!
hier begin ik me aardig opgeblazen te voelen. Nu 4+4. Elke ochtend flinke darmkrampen, en de rest van de dag blaast mijn buik op als een balon. In de avond issie gewoon groter als bij 10 weken met de eerste. Maar allemaal lucht.