Uitgerekend April 2022

Bedankt voor jullie reacties en steun. Het is vanmiddag gestopt. 
@990: Begon met rood bloedverlies gisteren ochtend, en vanaf de middag bruin /oud bloed. Ik heb nog een beetje voorzichtige hoop dat het hierbij blijft en er niks mis is.. We moeten het afwachten.
Wil ook zeker niemand bang maken, en inderdaad het gaat vaak goed! 

Ik heb mijn naam aangepast! Was eerder 990.

Het is ook zeker niet mijn bedoeling om mensen hier ongerust te maken hoor! Sterker nog; van mijn eerste kindje was ik in de eerste ronde meteen zwanger en m’n zwangerschap verliep ook nog eens vrijwel probleemloos! Toen wij voor een 2e kindje wilden gaan was ik ook al weer in de eerste ronde zwanger.

Heeft iedereen de eerste echo al gepland? Mijn verloskundige vroeg of ik juist vroeg of pas rond de 12 weken een echo wil. Super fijn dat ze mij daar vrij in laat. Ik heb wel voor een vroege echo gekozen, hopelijk geeft dat tegen die tijd weer vertrouwen…

Volgens mij is het mijden van attracties niet echt opgevallen. Was wel in de piraña gegaan, nou daar kwam ik kotsberoerd uit. Dat dus ook maar niet weer

Aah 532, dat is allemaal heel naar he, bloedverlies wil je nooit. Ik was 1 van de 2% waar het naar de eerste echo wel mis is gegaan. Angst blijft. Als je het niet vertrouwd, gewoon de VK bellen.

Heb zelf 18/8 de eerste echo. Ben dan rond 8 week. Zal dan ook verdere vervolgstappen horen, omdat t zo laat mis is gegaan in de vorige zwangerschap, en echt, dat komt HEEL WEINIG voor. Ik zal om de 2week waarsch controle krijgen. Ene keer bij de gyn en andere keer bij VK. Ook krijg ik waarsch progestron.

Veel dames ook van rond de 30, leuk!

Hier ook mijn naam aangepast, moest die nieuwe app downloaden. Wat vervelend van het bloedverlies, kan me voorstellen dat dat erg schrikken is. Hopelijk is alles nu oké? Ikzelf heb echt nog weinig klachten. Beetje gevoelige borsten maar daar houdt het wel mee op. Bij mijn dochter wekenlang hondsberoerd geweest en overgeven etc. Kan me alleen niet meer zo goed herinneren wanneer dat precies begon. Zolang ik me nog goed voel ben ik er blij mee.

Hoi! Ik meld me hier ook graag; wij zijn blij in verwachting van ons tweede kindje. Twee weken geleden (jeetje, wat vliegt de tijd) een positieve test mogen doen, volgens mijn berekening is de uitgerekende datum 9 april. We hebben al een zoontje van nov '18. ? Heb al flink last van symptomen, (heel) gevoelige borsten, extreem vermoeid, en de misselijkheid kwam afgelopen vrijdag al opzetten...best pittig ook moet ik zeggen, zeker voor de termijn. ? Maar ja, dit is voor nu dan maar even het nieuwe normaal. Het is wel weer even aanpassen maar dat is logisch en niet erg. ? Leuk dat er al een fijne groep is ontstaan! Ik sluit me graag aan!

532, hoe is het nu? Is het bloeden al gestopt?
Vlindertje, fijn dat er niks opgevallen is. 
Lijkt me wel een geruststelling dat je nu erg vaak echo's krijgt. En medicatie. Hopelijk is dat de truc en blijft ie plakken. 
Ik las dat we sowieso een extra echo aangeboden krijgen. De 13 weken echo, maar dan ben je wel verplicht om je gegevens te delen voor onderzoek. Het is net als de 20 weken echo om te kijken naar fysieke afwijkingen bij het kindje. Ik denk dat ik het wel ga doen. Hoe staan jullie hierin? 
Dan wordt het dus 7 weken, 11 weken, 13 weken en 20 weken in ieder geval.

Dankje Lewis! Haha oké goed punt, de eerste week na de test had ik nog geen last van misselijkheid, dat scheelt ? dat zal de komende weken wel anders gaan voelen ?

Terug
Bovenaan