Uitgerekend April 2022

Hoi, allemaal. Als ik me even mag voorstellen. Ik ben een jonge dame van 27 jaar. Ik rond februari van het jaar een miskraam. Enkele maanden daarna. Ben ik intussen weer zwanger. 5+4. Ben wel een beetje zenuwachtig.

Ik ben trouwens 28, misselijk weeig en zere borsten.
Ik werk in de gehandicaptenzorg en werd de afgelopen dagen overal misselijk van.. ideaal met sommige cliënten. Heb een zeurderig/trekkend gevoel in mn buik na mijn werk, zou dat al bandenpijn kunnen zijn? Werk is fysiek behoorlijk belastend soms. Gelukkig heb ik nu vakantie

Ik merk ook al iets misselijkheid, vooral bij een lege maag. En zere borsten. Meer nog niet. Twee weken geleden voelde ik af en toe menstruatiekrampen maar nu ook niet meer. Ik doe ook nog niks anders dan normaal.

Hopelijk vallen de bloedverliezen mee!

Nou hier echt nog steeds geen klachten, vergeet soms dat ik zwanger ben. Mijn man blijkbaar ook want die vraagt net of ik ook zin heb in een wijntje haha. Inmiddels ook een afspraak gemaakt met de vk, ik kan 9 september terecht.
Wat een nare verhalen allemaal; ik hoop voor jullie dat het niets is en het bloeden snel stopt.

Hallo allemaal,

Ik meld me hier ook graag. Ben nu ongeveer 4-5 weken zwanger en 19-4 uitgerekend. Heb al een zoontje van bijna 2. Afgelopen maart helaas een vroege miskraam gehad bij 6 weken. Zo spannend die eerste weken.. 13-9 eerste echo, gelukkig tussendoor op vakantie. Succes allemaal!

Hé wat vervelend dat er bij veel meiden onzekerheid is! Hopelijk valt het mee! Sterkte voor jullie!

Ik zie veel nieuwe namen. Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben de afgelopen 2 dagen super misselijk geweest en ook super moe. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik helemaal geen klachten. Hopelijk is de misselijkheid snel weer weg..

Ik ben trouwens 32 en mijn zoontje is bijna 2.

Moeheid had ik trouwens ook ja, totdat ik multivitamine ben gaan slikken. Voel me sindsdien wel gewoon weer normaal. Ik slik de Lucovital Magnesium mama & baby. Gigantische pillen, maar verrassend goed weg te krijgen. Compleet en betaalbaar.
Ik wilde eigenlijk geen visolie maar dan was er geen alles-in-één en moest ik drie pillen gaan slikken en was ik 10x zoveel geld kwijt.

Die ken ik niet! Ik slik Davitamon Zwanger met visolie. Is er een reden dat je geen visolie wilde?
Ik eet geen vis, vandaar dat ik het op deze manier maar oplos. Hiervoor heb ik ook deze geslikt, dus ik heb ook eigenlijk niet verder gekeken… ?

Terug
Bovenaan