Uitgerekend April 2022

Mintie, ik slik Laveen Vegan Mama Multi. Daar zit ook geen visolie in. Slik jij wel wat anders voor je omega 3? Ik koop inderdaad een potje Holland & Barret vegan omega 3 bij. 
Hier ondanks de vitaminepillen gewoon erg moe en inmiddels misselijk hoor. En alles stinkt nu, incl mezelf. ? Gelukkig nog niet zo misselijk als bij de eerste maar voel me niet superfit nu. Lastig met een dreumes van 15 mnd om je heen. Mn borsten zijn ook wat pijnlijker nu. Morgen 6 weken. 
Smartie, meestal is de ergste misselijkheid na een week of 12 wel verdwenen. Het duurt bij lang niet iedereen heel erg lang. Al vond ik bij de vorige dat het heel erg lang duurde, was toen zo beroerd! Met 15 weken was echt alles over. Maar na 12 weken ging het wel stukken beter, zoals het boekje. Moet je ook overgeven?
Welkom aan alle nieuwe dames, gefeliciteerd!! 
Hoe gaat het met het bloeden dames??

Ik vind nog oud bloed in mijn inlegkruisje. Niet zoveel meer. Ik ben bang dat het voor mij over is. Ik voel me niet meer zwanger en heb al in mijn hoofd afscheid genomen. Het wakker worden met een volle blaas heb ik niet meer, ik heb weer haaruitval, niet meer misselijk en geen opgeblazen gevoel meer. Maandag word ik gebeld door de verloskundige en ik ga aandringen op een echo voor diezelfde week. Gewoon als bevestiging en om pillen te krijgen om het proces te versnellen.

Sorry dat ik niet meer reageer op al jullie andere berichtjes. Ik hoop dat jullie allemaal een zorgeloze zwangerschap hebben ❤

Lewis, die Laveen en vegan omega 3 kwam ik ook tegen in mijn zoektocht. Maar ik vond het vervelend om meerdere pillen te slikken en ook best prijzig. Die Lucovital is dan wel met visolie, maar niet zo’n vloeibare capsule. Het is niet helemaal in lijn met mijn vegetarische standpunt. (Daarom dus liever geen visolie, Smartie) Maar ja, ze zeggen dat als je een kind hebt je zelf altijd op nummer 2 komt en dat is nu al begonnen hihi.

Ik heb ook weinig symptomen. Dus wat dat betreft wil dat nog niet zeggen dat er niks meer is, Babyapril. Hopelijk valt het mee!

De eerste echo is over 8 dagen nu. Ik ben er van de week achtergekomen dat deze inwendig is en daar zie ik wel een beetje tegenop. Hoe zien jullie dat? Er zijn hier vast dames die er al ervaring mee hebben?

Ah zo, ik vroeg me al af hoe het dan met de visolie zat. Goed toch dan? Ik slik af en toe extra vit D en dat is ook niet de vegan variant. Ik heb daar snel een tekort van, en dan werkt D3 gewoon beter. Je doet wat je wil en kunt hoor.
Inwendige echo heb ik al vaak gehad ivm fertiliteitstraject en complicaties met de vorige zwangerschap. Het is allemaal echt niet zo vervelend. Het is voor hen de normaalste zaak van de wereld. Het is een smalle staaf waar ze een beetje glijmiddel op doen en dat brengen ze in. Een eendenbek vind ik veel erger. Alleen het ronddraaien om het juiste beeld te zoeken vond ik wel iets gevoelig aan mn baarmoedermond. Maar pijn is een groot woord. Bedenk maar dat je je kleine boontje dan veel scherper in beeld krijgt ?
De misselijkheid begint inmiddels een beetje hele dag door misselijkheid te worden. En man is nu aan het BBQ ? Zit binnen te schuilen voor de stank... Ehh heerlijke rookhout geur ? Heb hem gezegd dat het voorlopig de laatste van het seizoen is haha!
Mn schoonmoeder zegt ineens: groeit je buik nu al? Of eet je gewoon teveel. Ehh dankje..  ik ben zelfs wat afgevallen eigenlijk. Nu 6 weken en nog 11 dagen tot de eerste echo. Aftellen. Kruisjeskalender maken. ?

Bedankt voor je snelle reactie Lewis!
Stelt me wel gerust. Ik kijk er ergens juist ook naar uit. Toch de bevestiging dat het (nu iig) goed zit en dan wil ik het ook gaan vertellen aan de mensen die het dichtbij staan. Zal een last van mijn schouders zijn. Ik ben bij de echo 7 weken en 6 dagen.

Dag lieve allemaal,
Ik meld me ook gezellig in dit topic! Vanmorgen een CB test gedaan en die toonde 2 - 3 weken zwanger aan. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. En de angst dat het fout gaat is wel aanwezig (niet dat ik daar een aanleiding voor heb), ik durf daarom nog niet de verloskundige te bellen voor een afspraak. Hopelijk gaat dat gevoel snel weg! En anders dwing ik mezelf einde van deze week te bellen, haha.
Verder heb ik niet echt symptomen. Ja ik droom heel levendig 's nachts en lig soms wakker in de nacht, dan ben ik om 3 uur ofzo klaarwakker, en dan lig ik 2 uurtjes wakker en slaap ik weer, heel appart. En ik heb iets gevoelige tepels, maar niet echt storend ofzo, alleen als ik er aan zit. 
Volgens mijn eigen berekeningen zou ik 24 april uitgerekend zijn. Ik vind het allemaal zo eng, spannend, leuk tegelijk!

Terug
Bovenaan