Bedankt voor alle felicitaties! Zowel mijn vriend en ik vinden het allebei nog een beetje onwerkelijk! En ik heb jullie advies opgevolgd en als het goed is wordt ik deze ochtend gebeld door de verloskundigenpraktijk om een afspraak in te plannen! Ik ben heel benieuwd wanneer! (Ook omdat we binnenkort 2 weken op vakantie gaan)
@Debb, o nee wat vervelend! Ik hoop echt dat je ongelijk hebt over de mk. Had je nu morgen een afspraak?
@Lewis, haha ooh de klachtjes kunnen dus nog komen, o jee ben heel benieuwd! Ik hoop dat het mee gaat vallen, hihi. Vervelend dat je zo'n last hebt van de misselijkheid zeg, ik hoop dat je iets kan vinden dat helpt!
@Gebruiker ..900, gefeliciteerd! Spannend he! Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad, dan kan ik me goed voorstellen dat het nog spannender is. Wel ontzettend fijn dat het zo snel weer gelukt is om zwanger te worden!
@Mamavaneenvlindertje, hahaha! Jaa vakantiehuisjes zijn inderdaad erg gehorig! Fijn dat je nog geen directe vragen hebt gehad. Spannend he zo'n geheim bij je houden!
@Mylwen, spannend vandaag! Succes! Ik ga voor je duimen dat alles helemaal in orde is!
@Tanjamies, wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen tegen alle verwachtingen in! Wat zal dat een opluchting zijn voor je! Kan me goed voorstellen dat je het allemaal een beetje moet verwerken. Ik ben echt heel erg blij voor je!