Uitgerekend April 2022

Wat een fijn bericht Tanjamies! Zo zie je maar dat je lichaam en hoofd je toch voor de gek kan houden. Hoop idd voor de andere dames op een soortgelijke situatie!

Ik ben nog niet zo erg misselijk geweest, maar hier helpen volkoren digestive biscuits. En ik heb nu telkens droge rijstwafels bij me, dat lijkt me ook neutraal genoeg.

Bedankt voor alle felicitaties! Zowel mijn vriend en ik vinden het allebei nog een beetje onwerkelijk!  En ik heb jullie advies opgevolgd en als het goed is wordt ik deze ochtend gebeld door de verloskundigenpraktijk om een afspraak in te plannen! Ik ben heel benieuwd wanneer! (Ook omdat we binnenkort 2 weken op vakantie gaan)
@Debb, o nee wat vervelend! Ik hoop echt dat je ongelijk hebt over de mk. Had je nu morgen een afspraak? 
@Lewis, haha ooh de klachtjes kunnen dus nog komen, o jee ben heel benieuwd! Ik hoop dat het mee gaat vallen, hihi. Vervelend dat je zo'n last hebt van de misselijkheid zeg, ik hoop dat je iets kan vinden dat helpt!
@Gebruiker ..900, gefeliciteerd! Spannend he! Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad, dan kan ik me goed voorstellen dat het nog spannender is. Wel ontzettend fijn dat het zo snel weer gelukt is om zwanger te worden!
@Mamavaneenvlindertje, hahaha! Jaa vakantiehuisjes zijn inderdaad erg gehorig! Fijn dat je nog geen directe vragen hebt gehad. Spannend he zo'n geheim bij je houden!
@Mylwen, spannend vandaag! Succes! Ik ga voor je duimen dat alles helemaal in orde is! 
@Tanjamies, wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen tegen alle verwachtingen in! Wat zal dat een opluchting zijn voor je! Kan me goed voorstellen dat je het allemaal een beetje moet verwerken. Ik ben echt heel erg blij voor je!

Spannend! Succes vandaag Milwen!
En Tanja een heel goede echo dan eigenlijk. Wel een gek idee dat er dus in beginsel een tweeling zat, waarvan er 1 niet door ging. Maar heel fijn nieuws dat die andere het wel goed doet! Gefeliciteerd met het mooie nieuws!
Vlindertje, fijn dat je geheimpje de vakantie overleefd heeft. Lastig he, dat vele plassen haha!
Dankjewel voor de tips, ik ga de lu crackers en rijstwafels eens proberen, evt toch met een beetje smeerkaas ? Ik begin na 5 dagen misselijk zijn al een beetje chagrijnig te worden ervan. Maar dit kan echt nog wel even duren. Ben zo slecht in dit soort zaken gewoon accepteren. Nog 7 dagen aftellen tot de echo. Dat is in elk geval wat leuks. Hoop ik maar. 

Hallo allemaal!
Afgelopen vrijdag, jaja op de 13de heb ik eindelijk een positieve zwangerschapstest! Ik kan het nog steeds niet geloven!
Buiten vroeg wakker worden heb ik geen kwaaltjes kunnen ontdekken en hopelijk tot blijft dit zo ?
37j en zwanger van de eerste ?

Vanmiddag de eerste echo gehad! Zag er allemaal goed uit en we hebben ook een kloppend hartje gezien ??. Het is nog allemaal wat onwerkelijk. Enige probleempje was dat mijn bloeddruk wat hoog was, maar dat zou in de gaten worden gehouden. Volgens de berekening van de verloskundige ben ik wel iets naar voren en voor nu uitgerekend op 30 maart, maar dit kan natuurlijk nog veranderen bij de termijnecho (staat gepland op 7 sept), dus blijf gezellig hier meelezen ?.

Welkom Annv! Van harte gefeliciteerd met je positieve test!! Spannend he!
@Mylwen, wat fijn dat het er goed uit ziet en er een kloppend hartje te zien is! Ben je nu een stuk meer gerustgesteld? Of stond je er sowieso wel vrij nuchter in?
Ik heb een afspraak staan voor een eerste echo op vrijdag 3 september! Spannend! Best vroeg, maar dat kon net omdat we daarna 2 weken op vakantie gaan en ze snapte helemaal dat ik niet wilde wachten! Ik ben dan iets langer dan 7 weken zwanger en de kans was wel dat we dan een hartje zien, als het goed is. Oef was het nu maar al zover, ik snak echt naar iets meer zekerheid!

@It's Marly, Ja, toch wel. Ik was ergens heel bang dat ik me alle symptomen zelf deed inbeelden en dat het gewoon toevallig was dat ik een positieve test ofzo had, hahah ??‍♀️ (bleud, ik weet t). Maar dit is toch wel een bevestiging. Ik ben inderdaad ook wat geruster en stiekem/voorzichtig ook al naar babykamers en dergelijke aan het kijken, al hou ik wel in mn achterhoofd dat er nog steeds een kans is dat het mis kan gaan.
Duurt lang he, die tijd tot de eerste echo ?. Ik was volgens eigen berekening ook pas 7,5 week gisteren (7+4), dus zo vroeg is je echo echt niet, hoor. Volgens de meting van de verlozkundige was het dan 7+6. Heb gewoon een uitwendige echo gehad en kon alles prima zien. Dus denk niet dat jouw echo zo vroeg is.

Hoi allemaal, ik vind het zo leuk om hier met “lotgenoten” te kunnen kletsen. Net als jullie vind ik het erg spannend allemaal en kan ik niet wachten tot mijn eerste echo! Moet de afspraak nog maken.
Kreeg vandaag in deze app de tip om mee te doen aan Moeders voor Moeders… zijn er dames die dit doen? Het voelt nogal voorbarig omdat ik nog niet echt “geloof” dat ik echt zwanger ben.

Terug
Bovenaan