Uitgerekend April 2022

Oh wat een naar bericht @mamavaneenvlindertje. Heel veel sterkte de komende tijd en een virtuele knuffel van ons allemaal. Wat komt dat toch nog vaak voor dan:( Ik leef enorm met je mee.

@Han, ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Ik ken zoveel vrouwen om me heen bij wie het niet lukt om zwanger te worden, dus ik help graag mee. Je kunt altijd even overleggen met hen als je nog vragen hebt.
Bedankt voor jullie berichtjes:) met mij gaat het goed al ben ik nog niet helemaal gerust. De echo op 30-8, pas als het dan goed is kan ik het denk ik wat meer geloven. De gynaecoloog heeft zo vaak herhaald dat het nog mis kan gaan dat ik nog erg bezorgd ben.

@Mamavaneenvlindertje, wat schrikken zeg! Het leek allemaal goed te gaan, heel veel sterkte!

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. We zaten daar van: we krijgen de bevestiging dat het over is, zodat we verder kunnen. Ik keek niet eens naar het scherm, totdat ze zei dat ze een kloppend hartje zag! Ik was echt sprakeloos! ? Kan het nog steeds niet geloven dat we nog zwanger zijn. Alles was compleet, 7+5, precies volgens mijn eigen berekening.

Gefeliciteerd Norah wat leuk!! Ik sluit me er helemaal bij aan. Vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest en wij zijn (5 weken zwanger) ook uitgerekend in april.

Debb wat een goed nieuws! Heel eerlijk had ik dat na jouw verhaal ook niet verwacht zeg. Jij schrijft natuurlijk naar je eigen emotie, maar ik snap wel dat je even flabbergasted was. Ik ben heel blij voor je! Gefeliciteerd. 
Welkom Samira, jij ook gefeliciteerd.

Sterkte Vlinder.

Debb, fijn te lezen dat het ook andersom kan gaan. Gefeliciteerd!

Samira, jij ook gefeliciteerd! Is er een reden dat je zo vroeg al bij de verloskundige bent geweest?

Terug
Bovenaan