@Han Welkom en nog gefeliciteerd! Ja, ik kreeg van de verloskundige, toen ik me net daar had aangemeld, ook info hierover en heb me toen meteen bij Moeders voor moeders aangemeld. Ook voor mij voelde het wat voorbarig, maar wij hebben in de familie mensen die gebruik maken van hormoonspuiten, dus ik wilde hier heel graag aan meedoen. Mijn vriend gaf al aan dat als het bij ons mis zou gaan, hij wel zou regelen dat het afgezegd zou worden enz, dus ik hoef me daar al niet druk om te maken. Op dit moment nog niets gegeven, omdat er nu nog een zomerstop is, maar volgende week zouden de eerste flessen komen.
Edit: ik zie dat je eerder een miskraam hebt gehad, dan kan ik me goed voorstellen dat je nog wat huiveriger bent. Je kunt je sowieso t/m de 11 weken aanmelden en dan nog t/m de 16 weken geven. Dus je kunt natuurlijk altijd nog even ermee wachten.
Edit: ik zie dat je eerder een miskraam hebt gehad, dan kan ik me goed voorstellen dat je nog wat huiveriger bent. Je kunt je sowieso t/m de 11 weken aanmelden en dan nog t/m de 16 weken geven. Dus je kunt natuurlijk altijd nog even ermee wachten.