Uitgerekend April 2022

@Han Welkom en nog gefeliciteerd! Ja, ik kreeg van de verloskundige, toen ik me net daar had aangemeld, ook info hierover en heb me toen meteen bij Moeders voor moeders aangemeld. Ook voor mij voelde het wat voorbarig, maar wij hebben in de familie mensen die gebruik maken van hormoonspuiten, dus ik wilde hier heel graag aan meedoen. Mijn vriend gaf al aan dat als het bij ons mis zou gaan, hij wel zou regelen dat het afgezegd zou worden enz, dus ik hoef me daar al niet druk om te maken. Op dit moment nog niets gegeven, omdat er nu nog een zomerstop is, maar volgende week zouden de eerste flessen komen.

Edit: ik zie dat je eerder een miskraam hebt gehad, dan kan ik me goed voorstellen dat je nog wat huiveriger bent. Je kunt je sowieso t/m de 11 weken aanmelden en dan nog t/m de 16 weken geven. Dus je kunt natuurlijk altijd nog even ermee wachten.

@tanja; fijn dat er een kloppend hartje was, dat is goed nieuws!@ann gefeliciteerd. Vrijdag de 13e brengt niet alleen ongeluk?
@Han; moeders voor moeders kan ik niet aan mee doen ivm bloedtransfusie die ik gehad heb. Ook al heb je een miskraam gehad, en is het spannend, ik zou het wel doen. Anderen helpen is altijd fijn toch??
Wel doe ik mee aan Lifelines NEXT, maar dat is alleen in Groningen, Friesland en Drenthe
Kan niet wachten tot 11.30 dan mag ik naar de verloskundige!

Vlindertje, succes! Heb je ook de eerste echo zo?

Mylwen: whoohoo, een goede echo! Wat fijn! En ik wil 30 maart wel door de vingers zien hoor :) Ik was van mijn eerste met 35 weken bevallen, werd ook niet de maand die ik verwacht had. 

Han: ik zou graag mee willen doen, maar in mijn geval is het helaas niet mogelijk. Ook als het een miskraam wordt, kun je tot die tijd gewoon urine inleveren toch? 
Welkom Ann! Gefeliciteerd

Eerste echo gehad, ik heb een windei. Ben wel zwanger, maar de vruchtzak is leeg. Moet over 10 dagen naar de gyn toe om te kijken hoe het er dan uit ziet en anders moet de miskraam opgewekt worden??

Ah Vlindertje, ben er stil van. Er waren totaal geen voortekenen. Hoeveel narigheid moet je meemaken zeg. Sterkte met de miskraam. Ik hoop dan maar dat het vanzelf op gang komt en dat je gauw van de nu nare klachtjes af bent. Het is niet echt een positief topic tot nu toe zeg. Veel meer miskramen en maar 2 goede echo's, waarvan er bij 1  ook 1 vd 2 afgestoten was. Brrr....

Oh wat erg Vlindertje! Ik heb dit ook gehad voordat ik zwanger was van mijn dochtertje. Super naar. Juist omdat je dus wel alle klachten etc had. Ik heb toen besloten om het natuurlijk te laten afwachten maar uiteindelijk ook nog met behulp van een pil de miskraam opgewekt. Heel veel sterkte en hoop op een voorspoedig herstel voor je.

Terug
Bovenaan