Gefeliciteerd degenen met een positieve echo!!!
Heel naar dat het niet goed zit @mamavaneenvlindertje. Ik heb het ook 1x meegemaakt bij de 1e echo, dat was echt een klap. Hopelijk komt het snel vanzelf of al moet je een handje helpen (was is mijn geval toen ook zo) dat je lichaam zich iig snel herstelt. ♡
Nou @Lewis, wees er niet onzeker over hoor, echt! Ik ben zelf slank (maat 36), ben ook iets afgevallen, maar mijn normale jeans paste ik anderhalve week geleden al echt niet meer.. (ben nu 6w6d, 2e kindje). Terwijl bij de eerste pas iets een beetje zichtbaar werd rond 20wk(!), toen was ik wel nog wat slanker). Dus ik draag al even lang of zwangerschapsjeans, of een ruim vallende pantalon met elastiek, zwangerschapsjoggingbroek, of lange rok, maar mijn buikje is dus al wel echt zichtbaar (zeker voor mezelf en degenen die het weten). Het is zeker nog geen mega dikke buik maar wel duidelijk boller dan normaal, en pas dus ook niets meer. ? Heb het meteen geaccepteerd, het is toch niet anders en het heeft een goede reden. ? Ik herken wel je gevoel van nog beetje voorzichtig zijn zo vroeg en dat je niet wil dat iedereen het ziet, dat heb ik ook wel, maar heb gewoon een topje eroverheen en zo op straat zal het dan niemand opvallen. Na een positieve echo ga ik het wel aan mijn eigen team op werk vertellen, ik verwacht namelijk ook met een week of 10 al wel echt dat ik niet meer om mijn buikje heen kan, dan ben ik de vragen op kantoor liever voor haha ??