Uitgerekend April 2022

Gefeliciteerd Biba! ? En welkom Tamara.
Lewis, best vervelend als iemand in je omgeving dat zo ineens zegt, lijkt me.. Sta je ook met een mond vol tanden.
Ik heb het ook heel snel koud! Heb dat altijd wel in de winter, maar nu dus ook heel erg!
Ik heb ook met name 's avonds door mijn darmen een dikke opgezette buik. Moet regelmatig iets eten, anders krijg ik honger en wordt ik misselijk. Maar dan zit ik ook snel weer vol.

Ik sluit me aan! 
na 2 maanden zonder implanon zwanger van ons 2e ? 
echt niet zo snel verwacht, zo ontzettend bij. 

vorige week me eerste echo gehad (vroeg, maar VIP omdat me zus verloskundige is) hartje deed het goed ❤️

hopelijk deze zwangerschap minder kuuren dan bij ons zoontje?
tot nu toe nergens last van ?

Wat veel nieuwe berichten!

Mamavaneenvlindertje heel veel sterkte!!

Ik heb helaas nog steeds veel last van misselijkheid (duurt nu al ongeveer 2 weken) en ben daar eigenlijk wel klaar mee! Ik weet dat ik moet blijven eten, maar de misselijkheid blijft. Echt zo anders dan mijn vorige zwangerschap…

Fijn dat er al positieve echo’s zijn geweest!

Herkenbaar, ik heb er ook veel last van. ? Zo duren die weken wel lang. ? Elke dag de hele dag door last, soms een dag ertussen dat het nog erger is dat ik echt op het randje zit van spugen. En inspanning maakt het erger dus meer dan een (rustige) wandeling kan ik niet doen, heel frustrerend. Bijna de hele tijd bezig met eten en dan ook met "waar heb ik trek in", want mijn eetlust is echt sterk verminderd. Sommige dingen krijg ik ook echt niet weg. Spugen probeer ik wel echt te voorkomen want dat weet ik dat het nog erger wordt, de keer dat het toch gebeurde een paar weken terug voelde ik me zo ziek die dag en dagen erna. ? En ook wel gekke dingen he, gisteravond gewoon een bordje pasta opgewarmd, vond ik heerlijk. Dat dan weer wel soms, zo ineens. ? Haha sorry moest het even uiten..ben superblij met de zwangerschap nog steeds en ja het is ff niet anders maar ja ?

Leuk alle nieuwe betichten! Wij zijn zojuist terug van een weekje Griekenland, maandag weer werken. Ik heb nog steeds geen klachten... op 8 september de eerste echo. Heb me ook aangemeld bij moeders voor moeders, die belde natuurlijk terug tijdens mijn vakantie dus nog even een afspraak maken.

&KB nou “gelukkig” zijn we niet alleen met onze klachten. Ik hoop juist dat ik moet overgeven een keer, want meestal voel ik me daarna weer een stuk beter! Helaas lukt het alleen niet…. Gelukkig maar dat je wel af en toe trek hebt in iets! Hopelijk neemt de misselijkheid snel af…

Ik heb ook gelezen over Moeders voor moeders, maar dat zie ik echt niet zitten met mijn misselijkheid… tijdens mijn vorige zwangerschap keek ik een keer op de site en toen zaten ze al vol ofzo?! Ik laat dat maar aan mij voorbij gaan.

Hoi allemaal, ik wil me hier ook graag melden! :)

Gisteren ben ik teruggekomen van vakantie en heb ik een Clearblue gedaan, die gaf aan 2-3 weken! Vanochtend nog een keer gedaan, want ik geloofde het nog niet, maar het is echt waar! Volgens mijn eigen berekeningen ben ik rond 26 april 2022 uitgerekend. Ik ga nog even berichten van jullie teruglezen!

Terug
Bovenaan