Uitgerekend April 2022

Leuk allemaal, gefeliciteerd! 
Smartie en KB, herkenbaar. Hier ook al ruim een week elke dag de hele dag misselijk. Als ik regelmatig wat eet gaat het nog wel, dan hoef ik in elk geval niet te spugen. Maar ik heb ook echt nergens trek in. En in de loop van de dag blaast mn buik helemaal op, krijg ik ook een beetje maagpijn. Ik ben er ook nu al chagrijnig van. Vorige keer was het heftiger met spugen. Na 12 weken werd het minder en met 15 weken was het over. Maar dat duurt nog ruim een maand. Bah. ?
Debb ik vond het inderdaad niet zo leuk om te horen, werd er echt een beetje onzeker van. Maar gelukkig ben ik niet de enige bij wie het al zichtbaar is. 

Ach vlindertje, heel veel sterkte ? hopelijk mogen jullie snel genieten van een goede zwangerschap 

En Lewis, ik pas ook m'n gewone broeken niet meer. Vandaag 8+2 volgens m'n eigen berekening en zit al in de positiekleding hahahhaa. 
Ik ben inmiddels enorm misselijk dag en nacht. Vandaag een iets beter dagje lijkt het, gisteren was vreselijk. Hopelijk wordt dit snel minder. Ondanks deze klachten wel BLOEDzenuwachtig voor de echo donderdag. Zo bang dat het niet goed zit - wat onzeker allemaal hè. 

Oh en wat hier echt mega goed werkt als ik misselijk ben. Druiven! 
Dan zakt het iets, kan ik een paar happen fatsoenlijke maaltijd eten, en voel ik me daarna stuk beter ?

Hi dames,
Ook ik sluit me aan! Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 24 april. 
Ik voel me topfit, ik ben onwijs energiek (terwijl ik normaliter echt liever lui dan moe ben) en ik kan niet in slaap vallen.. voel me eigenlijk helemaal nog niet zwanger. Meer dames die dit hebben? 

Leuk allemaal, meer dames erbij!
@Sje, voel me niet per se topfit maar ik slaap wel erg weinig; ben steeds heel vroeg wakker.. en ik sta midden in de nacht het liefst op om te eten ?

Ben wel benieuwd of er ook dames zijn die de ene dag wel symptomen hebben en de andere dag niet. Ik had een paar dagen een beetje last van misselijkheid, maar dat is nu alweer twee dagen weg. Omdat ik dat bij mijn miskraam ook had maak ik me toch wel een beetje zorgen… wie weet stellen jullie ervaringen mij gerust ?

Ja Han, ik heb dat!
Sommige dagen word ik misselijk als ik een lege maag heb, blijf ik naar de wc gaan vanwege rommelende darmen en heb ik de neiging om een sportbeha aan te trekken om elke beweging van m'n borsten te voorkomen. Andere dagen heb ik één van de drie of geen.. Wisselt hier erg!

@Han, hier wisselt het ook. Heb “slechte” dagen, “goede” dagen en ook nog ergens ertussenin, dat geldt bij mij voor de misselijkheid vooral, en ook voor de vermoeidheid en gewoon je beetje oké voelen. Het helpt mij wel om ’s nachts echt genoeg te slapen, als ik te weinig slaap (minder dan 8,5 of liefst 9u per nacht ?) ben ik nog vermoeider en voel ik me over het algemeen slechter. En werkdagen kosten me wel veel energie merk ik, dus dan stort ik echt altijd in na de ochtend. ? Maar is volgens mij dus heel normaal! Ik denk maar zo, normaal voel je je ook niet elke dag precies hetzelfde (toch?), en miss vraagt het kleintje in ons buik ook de ene dag gewoon net wat meer energie etc. dan een andere dag. Mijn borsten zijn trouwens wel echt elke dag heel gevoelig/pijnlijk, zijn nog steeds bijna een cup groter ook haha ?

Terug
Bovenaan