Hoeveel weken ben je nu ook alweer han?
Die klachtjes zeggen verder ook helemaal niks hoor. Met veel klachten kan het toch mis zijn en het kan goed zitten terwijl je niks voelt. Dat het schommelt, zeker in de eerste weken, is heel normaal volgens mij. Tot week 6 voelde ik sowieso niet superveel. En de dingetjes die ik voelde waren niet iedere dag. Sinds 6 weken wel hele dagen misselijk dus. Maar dat hoeft niet perse te zijn hoor. Kan bij iemand anders weer anders werken.
Herkenbaar trouwens, ik zit smiddags op kantoor ook af en toe te knikkebollen en thuis doe ik een dutje als de dreumes op bed ligt. Anders lig ik savonds direct om 19 uur te slapen op de bank haha! Bij de eerste zwangerschap kon ik ook lekker lange nachten maken. Tegenwoordig ben ik al blij als ik 7 uurtjes aaneengesloten haal. Maar van het weekend had dreumes buikgriep, dus dat was wel ff pittig met de vermoeidheid erbij. Dan mis ik die 10 urige nachten van mijn vorige zwangerschap wel. ?
Ik heb net het zwembad overleefd met de misselijkheid, trots op mezelf! Dreumes had een leuke tijd. Voel me soms een beetje te kort schieten als ik moe en misselijk op de bank hang en de zorg voor dreumes even aan mn man overlaat. Ik mis haar knuffels en leuke dingen doen samen. Is me toch maar even gelukt vanmiddag ?