Uitgerekend April 2022

Hier ook in april uitgerekend, de 17e volgens eigen berekeningen. Heb 1 september mijn eerste echo en vind het zooo spannend! Wil zo graag dat kloppend hartje zien en weten dat het goed zit, ondanks dat ik er zelf een goed gevoel over heb. Heb geen kwaaltjes, niet echt ergens last van, alleen echt al een opgezette buik... het is wat het is! Leuk om zo jullie ervaringen te lezen en een beetje te zien wat er allemaal gebeurd. Zo jammer dat de eerste verdrietige berichten ook al geweest zijn.

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes♡
De miskraam is nog niet op gang. Vrijdag ga ik naar de gyn om te kijken en de vervolgstappen te bespreken. Het is zo niet leuk om zoiets te moeten afwachten nu..
Iedereen verder gefeliciteerd met goede echo’s en zwangerschappen♡.

[quote quote=10480627]Is er iets van een overzichtslijstje met wie wanneer is uitgerekend?[/quote]
Ik zal het morgen even maken en in de openingspost zetten! ?

Gefeliciteerd met de goede echo mintie! Succes morgen met de echo Lewis. Hopelijk voor jou ook goed nieuws.
Leuk idee om een lijstje te maken van de data.

Gefeliciteerd met de positieve echo Mintie! En super fijn om ook positieve berichten voorbij te zien komen ? @Lewis: veel succes!! ?

Pff heb me vandaag voor het eerst ziek moeten melden. Werk in de zorg en moest vroeg beginnen.. Maar na een nacht nauwelijks geslapen en tijdens het ontbijt alles er weer uit gooien door de misselijkheid, had ik de kracht niet om te gaan. Voel me er zo lullig over. Ze weten nog niet dat ik zwanger ben. Gelijk de vraag : is het corona gerelateerd? Het verhaal dat je een griepje hebt, werkt niet echt meer hierdoor. Toch hier op gegooid en nee geen corona.. Vind het erg vervelend om zo vaag te moeten doen tegen collega's.
Nu heb ik vrij veel vroege diensten de komende 2 weken tot de vakantie, ben echt bang dat het straks elke keer zo zal gaan.. ? Moest laatst al naar de wc rennen op 't werk, en het valt me dan erg zwaar. Avonddiensten gaan wel redelijk, zodra ik 's ochtends rustig aan met beetjes kan eten en aansterken. Zou ik mijn leidinggevende moeten inlichten al? Wilde dit eigenlijk pas na de families doen..

Hi Debb, wat een lastige situatie! Of je het aan je baas wil vertellen is een lastige.. ik heb eerder een miskraam gehad en was heel blij dat ik dat niet hoefde te delen met mensen die niet zo dicht bij me staan. Maar misschien heb je een goede band met hem/haar en heb je er geen probleem mee om het te vertellen als het misgaat? Ik dat geval is vertellen misschien een goed idee. Andere optie is misschien om in vertrouwen te melden dat je je ‘s ochtends niet zo lekker voelt op het moment maar dat je er verder niets over kwijt wil. Misschien kan hij/zij meedenken of meehelpen met het ruilen van wat diensten?

Terug
Bovenaan