Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Sje, boh, vervelend. Het is niet dat ik heel lang wakker lig, maar wordt wel echt heel vaak per nacht wakker, meestal val ik dan gelukkig weer redelijk snel in slaap.
Gefeliciteerd NorahEs! ?
Sje, ik heb er nu geen last van, maar ik herken het wel van de eerste. En dan rond 20 weken zwangerschap. Ik werd elke nacht rond 2 uur wakker en sliep in de ochtend pas weer. Heel irritant op werkdagen. Het duurde een week of 3 a 4 en toen sliep ik weer. Sowieso word ik wel snel wakker en als ik later in de nacht wakker word slaap ik lastig weer in. Mijn dochter ook. Na 15 mnd met een baby ben ik dat ritme wel gewend.
Misschien helpt het om eerder naar bed te gaan? Of overdag even bij te slapen? Nu kan het nog hihi!
Ik voel me hondsberoerd. Heb de buikgriep van mn dochter te pakken. Veel overgegeven, en dat doet weinig goeds voor de zwangerschapsmisselijkheid. Ik hou nog steeds weinig aan eten of drinken binnen. Mn maag doet ook echt zeer. Ben al 3 kilo kwijt sinds ik zwanger ben. Hopelijk gaat het goed daarbinnen. Ben er een beetje nerveus van.