Uitgerekend April 2022

@Lewis oh jeetje wat heftig, dat lijkt me echt verschrikkelijk ? beterschap ❤ je houdt wel water binnen? Of echt (bijna) niets? Zonder (veel) eten kun je wel even, drinken is het belangrijkst ? De 2e dag (inschatting hoor) zonder echt water binnen te kunnen houden zou ik zelf wel even overleggen met de vk denk ik

Gefeliciteerd met alle nieuwe goede berichten iedereen ? en @Lewis: beterschap! Vraagje: heeft iemand van jullie ervaring met de wekenindicator van ClearBlue? Misschien maak ik mezelf een beetje gek hoor (omdat symptomen zijn weggevallen), maar mijn wekenindicator blijft hangen op 2-3 weken zwanger (betekent: bevruchting 2-3 weken geleden). Echter mijn bevruchting is 3wk+5dgn geleden. Hcg lijkt dus niet echt op te lopen zoals het hoort…
Moet nog 7 dagen wachten op echo en verloskundige kon nu niet veel voor me betekenen.

@Han, ja ik heb wel een keer de ervaring gehad dat hij bleef hangen op 1-2 wk, en toen zat het niet goed. Maar dat is maar 1 ervaring. Ik heb wel gelezen dat die wekenindicatie niet zo betrouwbaar is, zeker niet dat je 1 op 1 kunt zeggen dat het zeker niet goed zit. Hoeveel van die testen heb je gedaan? ? Zijn je symptomen nog steeds helemaal weg? Ik las wel eerder dat je niet zeker weet hoe ver je bent, toch?

Ik heb maandag dezelfde test gedaan, dat was dr dag dat hij eigenlijk op 3+ had moeten gaan (hoewel ik wel snap dat dat niet precies klopt natuurlijk). Weet niet precies hoe lang ik zwanger ben, maar 5+4 dagen is wel echt het minimum: korter kan het niet zijn. Borsten zijn nog wel gevoelig maar niet meer zo als vorige week. Voor de rest geen symptomen meer.. Ben normaal wel een nuchter type maar mijn nuchterheid is ver te zoeken ?

Ah ja dan zegt die test dus niets :) als ik jou was zou ik het (sterk) verminderen van symptomen ook op zich wel gek vinden, maar ook dat betekent niet 1 op 1 dat het zeker niet goed zit. Misschien heeft je lichaam zich gewoon al aangepast aan de hcg. ?

@kb ben wel nieuwsgierig: waarom zegt het niks volgens jou?
Sorry voor mijn gezeur hoor.. ik beloof dit forum dadelijk weer gezellig te maken ☺️

Han, ik zou echt stoppen met testen. Op dit punt is een echo het enige dat echt wat nieuws kan vertellen. Probeer het te accepteren. Want anders maak je jezelf gek. 
Even ter geruststelling: op de clearblue website kun je lezen dat de wekenindicator maar 93% accuraat is. Dit komt omdat er een enorme spreiding is vwb het aanmaken van HCG van vrouw tot vrouw. Het kan echt zijn dat jij gewoon wat langzamer aanmaakt en dat de indicator dus langer op een eerdere termijn blijft staan. Er zijn veel topics gestart over dat de wekenindicator niet klopt. Misschien zit het toch gewoon goed. Ook die klachtjes beginnen meestal na een week of 6 a 7 pas in alle hevigheid. En zelfs al voel je niets, dan kan het gewoon goed gaan (net als dat het fout kan zitten terwijl je alles voelt).
Probeer nog even een paar dagen tot de echo af te wachten. Als het niet goed zit dan kun je het toch niet tegenhouden door het nu al te weten. Maar ik snap je zenuwen hoor!

@han, omdat die wekenindicatie dus niet zo betrouwbaar is, en van 1x testen met zo'n ding net op de grens van de weken, word je dus helemaal niet wijzer. ? Idd wat Lewis zegt ?

Terug
Bovenaan