Klinkt heerlijk Debb!
Ik begin langzaam wat op te knappen. De misselijkheid is weer van normaal nivo, bleh. Maar een stuk beter. Ben wel snipverkouden met hoesten en niezen. Sinds de bevalling nog nooit last van gehad, maar mn bekkenbodem heeft er nu toch wel echt genoeg van. Kotsen, hoesten, niezen, zwanger... Elke keer als ik nies pies ik in mn broek haha! Dreumes is inmiddels helemaal klaar met kotsen en snotteren. Dus hopelijk ik nu snel ook. Ben er zelf ook wel klaar mee.
Wij gaan net als de vorige keer de nipt zonder nevenbevindingen doen. Edwards of Patau zijn toch echt niet met het leven verenigbaar en dat wil ik het liefst zo vroeg mogelijk weten. Maar die nevenbevindingen, als ze al wat vinden dan is het niet duidelijk om welke afwijking het gaat. En als ze dat na veel onderzoek wel vinden, dan is er weinig bekend over hoe ernstig de afwijking uiteindelijk gaat zijn. Dus ik zou daar de zwangerschap niet voor afbreken. Ze vinden bovendien ook wel dingen waar je je vervolgens ongerust over maakt, maar die niet perse gevaarlijk zijn of uberhaupt wat betekenen.
Maargoed dat is onze afweging. Ik zou me er gewoon goed in verdiepen en je eigen keuze proberen te maken.