Uitgerekend April 2022

Fijn dat er veel goede echo's zijn geweest afgelopen tijd zeg! Heerlijk!
Wij mogen vrijdag a.s. voor de eerste echo, bijna bijna! Kan echt niet wachten, zo spannend! Mijn gevoelens gaan wel alle kanten op. Soms denk ik, het zit gewoon echt he-le-maal goed. En dan ben ik ineens weer bang voor een miskraam, heel stom. Hopelijk biedt de echo wat meer rust strakjes.
Mijn man is echt heel erg betrokken en stelt veel vragen. Ook geeft hij aan dat ik met hem moet praten als ik iets voel of denk. Aangezien ik op het moment 213921 gevoelens/gedachtes tegelijk kan hebben, haha. En ookal voel je helemaal niks, toch legt hij zijn hand al op mijn onderbuik enzo, echt heel lief. Wat dat betreft heb ik het wel erg getroffen.
Hoe zit het verder met de kwaaltjes bij iedereen? 
Hier knallen mijn borsten uitelkaar! Met traplopen enzo doet echt zeer, haha. (Tips?) En ben ik moe.. O zo moeeee. Verder nergens last van, en dat vind ik heel eerlijk gezegd niet zo erg aangezien we zaterdag op vakantie gaan! (Afkloppen!)

Ik wil even klagen hoor. Ben nu al een week echt goed ziek en ben het helemaal zat. Eerst een zieke dreumes, toen zelf de buikgriep en toen verkouden en nou is er een pijnlijke holteontsteking bijgekomen. Ik doe snachts geen oog dicht van de pijn aan mn gezicht. Ik voel me zo beroerd en misselijk en moe. Lig hele dagen voor pampus en geen verbetering in zicht. Beetje dramatisch misschien, maar zo voel ik me. Op aanraden van de huisarts gebruik ik otrivin met xylometazoline en paracetamol. Maar die halen maar weinig uit. Ik maak me ook veel zorgen over de baby zo. Al zegt de huisarts dat die er geen last van heeft zolang ik goed blijf eten en drinken. Bah bah bah, ik wil me gewoon weer wat beter voelen!!

@Leiws Nou heel begrijpelijk dat je even wilt klagen hoor. Je bent ook flink ziek zo te horen, dat is gewoon zwaar klote, helemaal als het zo lang duurt allemaal met eerst ook nog een zieke dreumes. ? Beterschap, hopelijk gaat het snel beter!! ❤ Ik ben (vooral) de misselijkheid ook wel zat soms hoor, hoe superblij ik ook ben dat ik zwanger ben, soms heb je gewoon een baaldag, zeker als ik me echt slecht voel. Gister ook bijv., was na een lange werkdag op kantoor echt kapót moe, hoofdpijn, heel misselijk, rugpijn, mijn zoontje merkte het ook, kon hem gewoon niet de aandacht geven die ie wilde van zijn mama en dat voelt ook naar ? maar ja de dag gaat altijd weer voorbij. Wijze les: moet mezelf echt niet tot (over) de grens pushen nu, want dan heb ik mezelf (en mijn gezin) ermee. En dat is toch het belangrijkst uiteindelijk. ?

Ai dat klinkt niet best Lewis. Snap best dat je er even doorheen zit! Het zit je even niet mee. Veel beterschap. KB,jij ook!Ik ben er ook even klaar mee. Continue honger, bezig met eten om aan te sterken, maar veel krijg ik dan niet weg. Ben steeds zo moe en mijn werk leid er onder. Ben echt niks waard buiten mijn werk om. Om te proberen dat zo goed mogelijk vol te houden, slaap ik tussendoor nog even en probeer ik bij te eten. Maar ik houd mijn energie niet vast en het lijkt alsof alle voedingsstoffen naar de baby gaan en niet naar mij. ? Bloedprikken staat wel gepland maar pas over 3 weken. Ik eet heel gevarieerd maar toch is het nooit genoeg.

Han, de verloskundige noemde gemberthee of gembertabletten. Heb het zelf niet geprobeerd, want ik lust geen gember. Wat mij hielp was crackers of rijstwafels eten als ik me misselijk voel of uberhaupt iets eten ook al heb ik er geen zin in (al werkt dit de laatste tijd wat minder, maar ben dan ook niet meer kotsmisselijk gelukkig).

Emesafene... Ik slik het nu 2 dagen en het spugen is in elk geval gestopt. Kun je via de huisarts krijgen.

Terug
Bovenaan