Uitgerekend April 2022

Hier heeft de verloskundige niks gevraagd omtrent corona..? Nu ben ik dubbel gevaccineerd dus is er niks aan de hand, maar vind het wel vreemd dat het bij jou dan zo'n harde eis is.

Oeps, ik had zo'n zwangerbox aangevraagd maar wilde ik pas ophalen als mensen het wisten. Nu is de datum dus verstreken waarvoor het moest. Het enige wat ik dus met de aanvraag bereikt heb is telemarketing voor het tijdschrift en reclamefolders van allemaal babygerelateerde bedrijven. Iemand anders hier ervaring mee?

Lieve reacties allemaal, dank jullie wel. 
Ik heb vandaag alleen nog donker bloed gehad dus dat geeft me hoop. Ik ben ook onwijs druk geweest vandaag op m'n werk dus heb er eigenlijk ook geen tijd voor gehad om over na te denken. Ik lig nu net pas in bed en misschien zijn het de hormonen maar ik voel me beter dan gisteren.. 
nog maar 6 nachtjes te gaan.. liefs Sje

@mintie ik pas deze zwangerschap voor alle babyboxen etc. Waarbij er allemaal gegevens worden gevraagd.
Ik heb op (ik dacht) kassa gezien hoe de geboortedatum van je kindje en de gegevens etc levenslang worden opgeslagen en NIET meer te verwijderen zijn. Was daar best van onder de indruk.. 

Mintie, dat komt omdat ik een holteontsteking heb. Zonder klachten ben je gewoon welkom hoor. 
Sje, fijn dat je je iets beter voelt. Aftellen naar de volgende echo. 
Hier ook een hard pass op zwangerschapsboxen of babyboxen. Er zit nooit in wat ik daadwerkelijk wil gebruiken en zoveel verspillende reclame. En de reclame waar je nooit meer vanaf komt. Als iemand mijn gegevens niet hoeft te hebben dan liever niet. Zeker zo'n reclame gigant. Die dozen zijn er alleen maar om je extra geld uit te laten geven aan spullen die je eerst niet wilde. 

Hebben hier ook mensen ervaring met enorme buikkrampen in de nacht? Ben nu 7 weken en heb al anderhalve week dat ik elke nacht wakker wordt en echt kan janken van de pijn in mijn buik. Echo gehad en het zit op de juiste plek en hartje klopt al, maar die nachten zijn niet te doen.. 
Flo

Terug
Bovenaan