Uitgerekend April 2022

@Sje, 
Hm ja ik herken het niet zoals jij zegt van weinig naar de wc gaan, dat doe ik nog steeds dagelijks zoals normaal. Zal wel kijken of ik meer vezels kan eten, maar het is zo vervelend inderdaad. 
Flo. 

@Flo, ik herken dat wel, al had ik het niet alleen snachts maar ook overdag (al leek het snachts wat frequenter te zijn). Toevallig vanochtend uitgebreider gereageerd hierover op deze plek: https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/hevige-krampen-pijn-bij-4-weken/

Hallo allemaal! 

ik sluit ook graag aan! Afgelopen week onze eerste echo gehad en alles leek goed! Het wordt voor ons het tweede kindje. 

zijn er meer mensen die nu (8wkn) al niet meer in hun broeken passen? ? ik zit echt in zo'n fase dat ik een "snack" buikje heb, ook al heb ik overigens ook nog wel ietwat kilo's van mijn eerste zwangerschap over ?

Sje hoe is het nu? Nog steeds minder bloed?
912, gefeliciteerd. Ik ben ook zwanger van de tweede. 9 weken nu. En mijn buikje is inmiddels niet te missen als ik kleding draag die niet heel wijd zit. 
Morgen ga ik na 2 weken erg ziek te zijn geweest weer naar kantoor voor een halve dag. En we hebben een klein hecht team. Baas en een manager weten het al, maar de andere 5 nog niet. Ik ga niet mijn best meer doen om het te verbergen daar. Dus ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren. Vind het wel leuk haha! Mannencultuur, wie durft als eerste te vragen whuhaha! Ik ga er ook gewoon over praten dus de aap zal snel uit de mouw zijn denk ik.

Ik had het eerst aan de derde en laatste manager verteld en die reageerde dat hij het al wist vanwege mijn buik, maar niks durfde te zeggen. 
En de rest van het team kwam vandaag pas laat binnendruppelen terwijl ik maar een halve dag ging. Dus ik besloot het later in de week maar te vertellen. Maar mijn baas was ervan uitgegaan dat ik het vandaag wel zou vertellen. Dus bij de koffie vanmiddag heeft hij erover gesproken en iedereen reageerde heel verbaasd: huh, is lewis weer zwanger?! Haha! Dus ik had vanmiddag mn baas beteuterd aan de telefoon, dat hij het perongeluk verklapt had. Ik moest wel lachen want ik wilde het toch al zeggen. Ik kreeg daarna ook leuke berichtjes. Lief! 
Ik ben blij dat het bekend is nu. Ik ben 9+1 nu dus klanten en relaties hoeft absoluut nog niet. Maar nu kan ik in het team wel eerlijk zijn over hoe het gaat en waarom ik wat rustiger mijn werk op pak weer. Ik ben evengoed de dag zonder spugen doorgekomen, dus de medicatie houdt nog steeds. Fijn!

Aah fijn Lewis dat je je dag goed bent doorgekomen en het lijkt me wel een opluchting om het niet meer als geheim bij je te dragen. 
Ik heb alleen een buikje als ik gegeten heb, dan blaast mijn eigen buik op. Ik draag eigenlijk altijd strakke kleding en daar ben ik vrijdag mee gestopt. Ik had afgesproken na het eten met een vriendin en haar eerste reactie toen ze me zag: jeetje wat krijg jij een dikke buik, kap is ff met zoveel vreten!! Uhmm ja... verrassing!! Verder is het gelukkig nog niet zichtbaar. 
Verder gaat het met mij op en af. Ik heb de meest heftige moodswings ever. Ik verstop me het liefst ook gewoon thuis heel ver weg van alles en iedereen om ervoor te zorgen dat ik geen nare reactie achterlaat. Ik zie het verschil tussen normaal en mijn hormonale reactie niet echt meer. Ik ben een vervelend persoon geworden en dat vind ik maar niks, ik hoop echt heel erg dat het snel over gaat..  
Hoe gaat het met jullie? 

Hahaha aw wel aandoenlijk dat ie je dan beteuterd opbelde. ? Maar leuk! ?? En fijn dat de medicatie helpt!

Hier dus vanaf 5 weken echt heel misselijk geweest en ook echt de hele dag door, vanaf afgelopen weekend (9wk) lijken de scherpe randjes eraf te zijn qua misselijkheid dus dat is wel echt heel fijn. ? Ben nog wel misselijk maar het gaat wat meer op en neer gedurende de dag, soms is het zelfs even bijna helemaal weg, ? eetlust is nog steeds wel veel minder; krijg sommige dingen nog echt niet door mijn keel, maar dat het ergste weg is, is al echt fijn ? veel beter te doen zo, voelde me echt ziek de hele dag, een maand lang. ? Qua werk ook heel fijn. ? mijn directe collega's weten het ook allemaal al een week, vind dat alleen maar fijn ?

Terug
Bovenaan